We hebben een hondje dat ‘s nachts een beetje ondeugend begint te worden, nu houd ik hem in de gaten met een oude cam die naar een nas upload met beelden van Max 15 seconden lang als er beweging is gedetecteerd, maar terug kijken is lastig en live mee kijken komt ook met wat nadelen
Dus eigenlijk ben ik op zoek naar een camera die een app (iPhone) heeft waarop het volgende kan
- nachtzicht middels infra rood
- geschiedenis terug kijken voor een paar dagen
- alleen opnemen bij beweging uiteraard
- live remote kunnen mee kijken
- mag best een maand abonnementen op zitten voor de cloud opslag
- liefst ook dat de kop mee draait in de beweging als de hond door de kamer loopt zodat we overal zicht hebben
Ik weet dat dit soort camera’s bestaan, maar geen idee waar ik het beste op kan zoeken, wie heeft er zo’n camera of een idee waar ik het beste kan beginnen?
Dus eigenlijk ben ik op zoek naar een camera die een app (iPhone) heeft waarop het volgende kan
- nachtzicht middels infra rood
- geschiedenis terug kijken voor een paar dagen
- alleen opnemen bij beweging uiteraard
- live remote kunnen mee kijken
- mag best een maand abonnementen op zitten voor de cloud opslag
- liefst ook dat de kop mee draait in de beweging als de hond door de kamer loopt zodat we overal zicht hebben
Ik weet dat dit soort camera’s bestaan, maar geen idee waar ik het beste op kan zoeken, wie heeft er zo’n camera of een idee waar ik het beste kan beginnen?