Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bhbb
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 03-02 20:12
Mijn vraag

Ben ontwerper dus ik moet mijn technische kennis van dit forum krijgen😉 Waarvoor dank!
Heb een tweede videokaart die ik op deze Dark Power Pro 11 wil aansluiten. De eerste is een Titan RTX die in het eerste PCIEe 1 slot zit en met een 8 pin connector achter in de PCIE 1 zit.
Nu wil ik graag de 2e videokaart (een 4090 RTX) plaatsen maar die heeft 2 PCIE slots nodig (4 x 150 W)...De kaart zit in het derde slot (PCIE3) dus de eerste connector komt in de PCIE3 input. Maar aangezien deze kaart nog een connector heeft , is mijn vraag of ik die dan gewoon in PCIE2 of PCIE4 kan plaatsen?
Is er verschil tussen de PCIE connectors?
Moet ik nog ergens rekening mee houden alvorens de stroom weer aan te sluiten? Volgens mijn berekening moet ik uitkomen onder de 1200V. Overigens wat gebeurt er als je boven die 1200V aan apparatuur zit?

Dank voor reactie.

Relevante software en hardware die ik gebruik

Cinema4D en renderers
Adobe suite

3960X treadripper
128 Gb DDR4
X72 Kraken koeler
5 Chromax fans (2x2 splitted en 1 direct)
Titan RTX
4090 RTX

...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Nog niet aangesloten...
...

[ Voor 82% gewijzigd door bhbb op 11-05-2024 17:39 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Ik mis eigen inzet en uitzoekwerk. Je mag alles vragen op het forum mits je maar aangeeft wat je zelf gevonden hebt en wat er onduidelijk is. Zie ook de Huisregels. en de standaard template die naar voren komt als je een topic opent.
Mijn vraag
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Dicht bij gebrek aan eigen inzet. Het staat je natuurlijk vrij een nieuw topic te openen. Let daarbij op bovenstaande.

Dit topic is gesloten.