Ik ben opzoek naar een relatief makkelijk mee te nemen laptop, die ook genoeg kracht heeft. Ik wil graag een laptop aangezien ik de flexibiliteit fijn vind, en dus niet de hele dag op dezelfde plek wil zitten. Ik heb altijd al AMD gebruikt, maar vraag me af of Intel beter is voor dit soort dingen? Ik wil minimaal een RTX 4060, en minimaal een ryzen 7 van de 7000 series / een i7 van de 13e generatie. Dit omdat ik deze laptop een lange tijd wil gebruiken. Verder wil ik graag 32GB RAM DDR5 (Zit er 16GB in, dan zoek ik een laptop met upgrade mogelijkheden). Ook wil ik minimaal 1TB SSD (Zit er 512GB in, dan geldt hetzelfde als bij de RAM).
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Ik ben momenteel FiveM developer, maar soms ben ik ook bezig met Blender 3D modelling en editen in Vegas Pro 19. Verder wil ik ook deze games kunnen spelen:
Wat mag je laptop gaan kosten?
Mijn budget is €1600.
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Ja, ik vind het belangrijk om flexibiliteit qua werkplek te hebben om concentratie te behouden. Dus voor mij is het belangrijk dat de laptop niet te zwaar is (+/- 2KG). Verder moet de laptop wel een redelijke accuduur hebben, dus rond de 6u is voor mij prima, omdat ik niet langer dan dat weg ben van een stopcontact / lader. Qua grootte wil ik graag 16 inch, omdat ik veel splitscreen werk en ik nu merk 14 inch daar net wat te klein voor is (Als het echt niet anders kan met mijn vele eisen, dan 14 / 15 inch). Als laatste is het belangrijk dat de laptop niet al te dik is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Het liefst heb ik een ASUS, Lenovo, MSI, Razer. Dit omdat ik van veel mensen lees dat ze goede ervaringen
hebben met deze merken.
Zelf heb ik vooral lopen kijken naar Lenovo laptops, met name de Legion Slim varianten, ik heb een paar laptops opgeslagen, die misschien goed kunnen zijn. Er zitten een paar AMD CPU laptops in, omdat ik had gelezen dat deze meestal een langere batterijduur hebben. Voor de Intel Laptops, omdat die bekend staan om goeie performance bij de soort taken die ik doe.
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Ik ben momenteel FiveM developer, maar soms ben ik ook bezig met Blender 3D modelling en editen in Vegas Pro 19. Verder wil ik ook deze games kunnen spelen:
- GTA V Online
- COD MWII
- Fortnite
- FS22
Wat mag je laptop gaan kosten?
Mijn budget is €1600.
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Ja, ik vind het belangrijk om flexibiliteit qua werkplek te hebben om concentratie te behouden. Dus voor mij is het belangrijk dat de laptop niet te zwaar is (+/- 2KG). Verder moet de laptop wel een redelijke accuduur hebben, dus rond de 6u is voor mij prima, omdat ik niet langer dan dat weg ben van een stopcontact / lader. Qua grootte wil ik graag 16 inch, omdat ik veel splitscreen werk en ik nu merk 14 inch daar net wat te klein voor is (Als het echt niet anders kan met mijn vele eisen, dan 14 / 15 inch). Als laatste is het belangrijk dat de laptop niet al te dik is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Het liefst heb ik een ASUS, Lenovo, MSI, Razer. Dit omdat ik van veel mensen lees dat ze goede ervaringen
hebben met deze merken.
Zelf heb ik vooral lopen kijken naar Lenovo laptops, met name de Legion Slim varianten, ik heb een paar laptops opgeslagen, die misschien goed kunnen zijn. Er zitten een paar AMD CPU laptops in, omdat ik had gelezen dat deze meestal een langere batterijduur hebben. Voor de Intel Laptops, omdat die bekend staan om goeie performance bij de soort taken die ik doe.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Laptops | ASUS ROG Zephyrus G16 GU603ZV-N3009W | € 1.349,- | € 1.349,- |
1 | Laptops | Lenovo Legion 5 16IRX9 (83DG00BGMH) | € 1.599,- | € 1.599,- |
1 | Laptops | Lenovo Legion Slim 5 16AHP9 (83DH0043MH) | € 1.599,- | € 1.599,- |
1 | Laptops | Lenovo Legion Slim 5 16APH8 (82Y900A6MH) | € 1.349,- | € 1.349,- |
1 | Laptops | Lenovo Legion Slim 5 16APH8 (82Y9008NMH) | € 1.499,- | € 1.499,- |
1 | Laptops | Lenovo Yoga Pro 9i Gen 8 (83BYCTO1WWNL1) | € 1.499,01 | € 1.499,01 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 8.894,01 |