Toon posts:

Wie is hier echt tevreden over z'n geforce3 ???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er bepaalde games die nu echt als boter lopen?
Of zijn er misschien nog dingetjes waar je van zegt....dat valt me eigenlijk best wel tegen ??

• phemelrijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-08 19:41

phemelrijk

Wat is dat dan ?

Ik ben erg tevreden met mijn GF3. Alles draait als een tierelier ( zelfs FS2000 ) :)

tb1000@1000 512mb pc133 ata schijf A7V mobo :)

• BenJoep
  • Laatst online: 09:44
Ben ook wel tevree,

amd 1,33g@1,4g
512Mb pc-2100 cas 2,2,2
Asus A7M266
Elsa Gladiac 920
en dergelijke

Kan alles wel redelijk draaien. >:)

| I've got permission to color outside the lines |

• Neowam
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 16:54

Neowam

[Booting...]

Ik vind de kaart zelf nogal erg duur, daar ben ik nog niet echt tevreden mee. En wat levert het voor performance op tegen de huidige geforce 2 kaart?

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Op maandag 10 september 2001 01:13 schreef tarzan24 het volgende:
Ik vind de kaart zelf nogal erg duur, daar ben ik nog niet echt tevreden mee. En wat levert het voor performance op tegen de huidige geforce 2 kaart?
Veel, maar daar is genoeg over te vinden.

Ik ben ook erg tevreden met mijn kaartje :) .. erg snel, en goede beeldkwaliteit. Verder helemaal geen problemen in games, alles doet het gewoon zoals het hoort. 2D is ook behoorlijk goed. Tis sinds heel lange tijd dat ik niet echt zit te wachten op de nieuwe kaarten die gaan uitkomen, deze GF3 bevalt me erg goed :) .

PC Specs

Verwijderd

Hij ruled wel hard... alleen denk ik dat als je nu voor veel minder een G2 Ultra die je een beetje overklokt, koopt je bij de huidige meeste spellen bijna net zo lekker vooruit kunt als de G3 en daarnaast is het voor Nvidia en alle G3-bezitters maar hopen dat er games komen die de features van de G3 volledig benutten :*

• Leon
  • Laatst online: 19-08 12:12

Leon

Rise Of The Robots

Weet zeker dat die er komen :P
detonator 4 komen vandaag en in drext X 8 zit het al geloof ik :?
(heb het over die nFinite FX :))

Eeuwige n00b

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Nu online
Ik ben er erg tevreden over. Het was wel een sloot geld, maar alles ziet er nu zo ontzettend gelikt uit.

Verwijderd

Ja ben erg tevreden, eindelijk kan ik nu NFS2se lekker snel spelen ;)

Speel eigenlijk alleen maar Serious SAM en daar voldoet die kaart prima voor.
Vooral die techdemo's zijn mooi.

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:28

Convoy

g44p

me2, ben erg te vreden, kan niet anders zeggen, deze kaart schopt echt zwaar kont :9

• Selachii
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

tsjah, alles is op 1600x1200 speelbaar...toch wel nice :)

...gamen blijft leuk...

Verwijderd

SAM op 1900x1440 ook >:) en gewoon HiQ (voor GF3)

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Ja man GF3 is zo strak joh.

Als je het geld hebt, doe dan gewoon. Wel opvallend trouwens dat de GF3 helemaal nog niet in prijs gedaald is.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• broes_willems
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-03-2025

broes_willems

kippie hachee moddereter

zolang gf3 vette bips trapt en de snelste kaart is blijft hij/zij duur.

• Gabriel-LG
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 21:41
IK ben zeer tevreden met mijn GF3-tje, alles loopt als een tiet, maar ik heb wel een hele vakantie voor mijn systeem moeten werken...

• Psychoot
  • Laatst online: 23-06 14:06

Psychoot

1337n00b^

* Psychoot is er ook tevreden mee

Wel veel moeten werken voor maarjah dat heb je er wel voor over :P

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

De GF3 lijkt me zeker wel een vette kaart alleen ik denk niet dat ik er superveel op vooruit zal gaan als ik mijn Asus V7700 GeForce2 GTS 32MB Deluxe zou inruilen voor een (veel duurdere) GF3.

Natuurlijk is die GF3 sneller en beter maar als ik echt naar de prijs/prestatie verhouding ga kijken, lijkt mij de GeForce2 GTS een betere koop. Een Asus V7700 GeForce2 GTS 32MB Pure kost bij Mycom al iets van 389,00 meen ik ...? Ik zou nu eerder iemand aanraden om een GeForce2 GTS te kopen als upgrade van een Matrox G400 of TNT2 ofzo.

Had ik zelf nog mijn G400 gehad, dan had ik wellicht WEL een GF3 gekocht omdat deze natuurlijk lekkel :9~ is maar ik betwijfel of GeForce2 GTS/Pro of Ultra bezitters nu direct naar de winkel moeten rennen om een GF3 te kopen.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

Op maandag 10 september 2001 12:02 schreef Psychoot het volgende:
* Psychoot is er ook tevreden mee

Wel veel moeten werken voor maarjah dat heb je er wel voor over :P
Hahahaha....en als ik je nou zeg dat er heel wat leuks op de planken ligt van nVidia op dit moment!!!

Dat wordt nu alvast sparen voor die krtn...hahaha..., t/m 6 helemaal gereed!!! :9~

• Dr.Q
  • Laatst online: 18-07 16:21
laten zeggen dat ik er erg tevreden mee ben maar dat ik nu wel kan janken...

[topic=224916/1/500]

DAMN!

Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)

• The PyroPath
  • Laatst online: 21-08 07:50

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Tsja of de Geforce nog zo hot blijft als de Radeon 8500 uit komt dat valt nog te bezien. Ik denk dat ATi capabel genoeg is om de gewone Geforce3 voorbij te streven.

Ook zijn er al sites welke de kaart voor 299 preorderen, en gegarandeert, dus niet meer betalen als de prijs hoger mocht uitvallen. dat doen de meeste bedrijven toch niet zomaar denk je niet?

Maar als je stantepede een kaart moet hebben dan is het een leuk kaartje waar je in de toekomst ook nog genoeg plezier aan zal beleven. Dus heb je het geld en geen zin om te wachten wat de Radeon 8500 gaat brengen met zijn laatste stepping en betere drivers? dan moet je er zeker een kopen.

Breek je nek voorzichtig

• Psychoot
  • Laatst online: 23-06 14:06

Psychoot

1337n00b^

Op maandag 10 september 2001 12:25 schreef JavaantjeX het volgende:

[..]

Hahahaha....en als ik je nou zeg dat er heel wat leuks op de planken ligt van nVidia op dit moment!!!

Dat wordt nu alvast sparen voor die krtn...hahaha..., t/m 6 helemaal gereed!!! :9~
Schijt aan, ben tevreden met mijn GF3 =)

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Op maandag 10 september 2001 12:08 schreef tazzman het volgende:
De GF3 lijkt me zeker wel een vette kaart alleen ik denk niet dat ik er superveel op vooruit zal gaan als ik mijn Asus V7700 GeForce2 GTS 32MB Deluxe zou inruilen voor een (veel duurdere) GF3.

Natuurlijk is die GF3 sneller en beter maar als ik echt naar de prijs/prestatie verhouding ga kijken, lijkt mij de GeForce2 GTS een betere koop. Een Asus V7700 GeForce2 GTS 32MB Pure kost bij Mycom al iets van 389,00 meen ik ...? Ik zou nu eerder iemand aanraden om een GeForce2 GTS te kopen als upgrade van een Matrox G400 of TNT2 ofzo.

Had ik zelf nog mijn G400 gehad, dan had ik wellicht WEL een GF3 gekocht omdat deze natuurlijk lekkel :9~ is maar ik betwijfel of GeForce2 GTS/Pro of Ultra bezitters nu direct naar de winkel moeten rennen om een GF3 te kopen.
Ja dat heb ik ook. Ik zie mij nu nog niet zo snel naar een winkel rennen om een GF3 te halen terwijl mijn GF2 Ultra gewoon nog als een trein draait. Ik wacht nog ff op een sneller alternatief :)

Die-hard Brexiteer

• Bomberman
  • Laatst online: 20-01 15:31
Op maandag 10 september 2001 13:19 schreef The_PyroPath het volgende:
Tsja of de Geforce nog zo hot blijft als de Radeon 8500 uit komt dat valt nog te bezien. Ik denk dat ATi capabel genoeg is om de gewone Geforce3 voorbij te streven.
Dat mogen we hopen ja, de R8500 loopt 6 maanden (oftewel bijna 1 product cycle) achter op de GeForce3 :o . Ik bedoel niemand stond ervan dat een Radeon een GeForce1 voorbij streefde toch ..

PC Specs

• FMS
  • Niet online

FMS

Op maandag 10 september 2001 00:04 schreef loekos het volgende:
Zijn er bepaalde games die nu echt als boter lopen?
Of zijn er misschien nog dingetjes waar je van zegt....dat valt me eigenlijk best wel tegen ??
je wilt zelf een g3 kopen? dan moet je dat zekers doen (als je geld heb) je zult er zeeeer zeker tevreden mee zijn en dan nog. ;)

ik zou dan wel ff wachten als ik jou was, wacht op de R8500 of G3T.
als je nu een geforce wilt nemen, ga dan voor leadtekTDH of black elsa.

• Mathizsias
  • Laatst online: 17-08 18:18

Mathizsias

Drizzt

Ik heb er geen maar iemand zei iets over die GF2 Ultra...die is toch ook echt wel vet en kan dan ook wel een beetje tippen aan zn jongere broertje vind ik dan ( Natuurlijk niet meer als de FULL features van de GF3 bereikt kunnen worden :) )

All tekst listed or written above is IMHO !!! :P

Verwijderd

GF3: Heerlijk, Max PAyne FULL alles super high detail mjam!
:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

• Vizorium-5
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-08 08:34

Vizorium-5

Framerate = Life

Kben er zeer te vreden over, veel sneller dan die oude VooDoo2. En veel betere beeldkwaliteit! en ChaosUT 1600 x 1200 :9~

Verwijderd

ik ga er ook eentje kopen of zal ik er gelijk even een nieuw computer bij kopen
een 1700 mhz
leuk doe dat ook wel
even kijken hoe max payne dan loopt

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-08 10:09

duderuud

Sliden is koel

Ik.

max 7101 3dmarks....da's best relaxt..

Motor-Forum.nl

Verwijderd

Topicstarter
:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

Ga nog effe door zo....dan kan ik straks m'n bestelling niet meer verzenden met al dat kwijl in m'n toetsenbord :+

• Gamer
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-08 12:23

Gamer

Electrified

zeer content, beste koop ooit.

Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh

• Initial G
  • Laatst online: 21-08 21:20
Ben blij met m'n tnt2tje , zelfs MaxPayne draait heel soepeltjes op 800x600

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:01
hmmmm, kwas van plan een GF3 te kopen, maar aan de andere kant...Zoveel game ik nou ook niet weer, dus toen maar voor 900 een leuke stereo gekocht :) :P

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Verwijderd

1 ding is z3k3r, tegen de tijd dat ie nog maar 600 piek kost koop ik um

• Inferno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

* Inferno is zeer tevreden over z'n GF3

Max Payne met 1600x1200x32 @ HQ :9~ duidelijk beter :)

Gewoon alles loopt lekker, zelfs met Quincunx FSAA aan doet alles het nog op 1024x768x32...

GF3 = B-)
Pagina: 1