Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordi.thatsme
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 23-06-2024
Ik ben vrijwilliger bij HartslagNU. Dit betekend dat aks er gereanimeerd moet worden, een alarm afspeeld op mijn mobiele telefoon.

Echter staat mijn telefoon altijd op stil.

Voorheen kon er een dergelijke optie "kritieke meldingen" er voor zorgen dat mijn stille modus overruled werdt, maar nu zie ik deze nergens meer staan

Ik heb een Samsung Galaxy S24 Ultra

Ideeen of tips?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Dit is een vraag over Android, niet echt iets voor Client Software op een pc waar dit forum voor is bedoelt. Tikje naar Android Smartphones, CSA -> AND.

Voor je antwoord dan, heb je al bij Notificaties en Geluid gekeken? Daar kan je opgeven of een app of melding de stil status kan/mag negeren (Override Do not Disturb). Wellicht het snelste/makkelijkst om er via App Info en dan Meldingen heen te gaan.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordi.thatsme
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 23-06-2024
Helaas, dat staat er dus niet bij mij helaas. Het gaat ok niet zo zeer om de niet storen stand.

Ik heb mijn telefoon altijd op trillen staan, maar vindt t wel fijn als deze app in t specifiek wel geluid maakt. Ik weet niet of dit mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Even een verduidelijking van de topictitel :)

[ Voor 5% gewijzigd door RoD op 10-05-2024 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:30
Meldingen->niet storen->app-meldingen, daar kun je apps toevoegen die niet storen mogen negeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Vreemd dat je geen 'Override Do not Disturb' hebt. Mijn plain Android heeft die optie wel. Misschien dat men bij Samsung die optie eruit heeft gehaald of een andere naam gegeven.

En als je 'm op trillen hebt, is dat een vorm van DnD en zou het daar ook voor moeten gelden. Kan je op zich eenvoudig testen als je een contact instelt om ook hier doorheen te mogen.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdK9001
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:33

BdK9001

Kalm aan en rap een beetje

Jordi.thatsme schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 21:38:
Helaas, dat staat er dus niet bij mij helaas. Het gaat ok niet zo zeer om de niet storen stand.

Ik heb mijn telefoon altijd op trillen staan, maar vindt t wel fijn als deze app in t specifiek wel geluid maakt. Ik weet niet of dit mogelijk is.
Je kunt doen wat ik ook doe: default melding geluid op "geen" zetten, en dan vervolgens voor die specifieke app wel een geluid instellen.

De app even ingedrukt houden -> app info -> notificaties. Daar de notificatie kiezen waar het om gaat en een ander geluid kiezen, werkt prima, maar dan moet je wel je telefoon verder op geluid (+ trillen) hebben staan, anders trilt oe alsnog alleen

Kalm aan! En rap een beetje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:30
BdK9001 schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 22:03:
De app even ingedrukt houden -> app info -> notificaties. Daar de notificatie kiezen waar het om gaat en een ander geluid kiezen, werkt prima, maar dan moet je wel je telefoon verder op geluid (+ trillen) hebben staan, anders trilt oe alsnog alleen
Bij Samsung moet je wel eerst de optie “meldingcategorieën voor elke app beheren” inschakelen, anders kun je geen geluid per app instellen.
Pagina: 1