Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bibijanne
  • Registratie: Mei 2024
  • Laatst online: 10-05-2024
Dag allemaal,

Ik overweeg me om te scholen tot logopedist en hiervoor een 4-jarige opleiding te gaan volgen. Deze opleiding wil ik in deeltijd gaan volgen, zodat ik deze kan combineren met mijn huidige baan. Bij deze opleiding hoort een
stage. Ik ben op zoek naar ervaringen van mensen die de opleiding tot logopedist hebben gevolgd, bij voorkeur in combinatie met baan/gezin; hoe bevalt/beviel de opleiding, hoe verliep de zoektocht naar een stage-adres etc.

Fijn als jullie je ervaringen met mij zouden willen delen :)

Grts,
Bibijanne

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:03
Doe het niet.

Logopedisten vormen het einde van de zorgketen en worden compleet afgeknepen door zorgverzekeraars.

Steeds meer zelfstandige logopedisten stoppen daarom ook.

Generaliserend: je moet wegblijven van elk beroep dat 1 op 1 neerkomt op arbeid en primair verzekerde zorg betreft (logopedie, kraamzorg, etc.) of gemeentelijke hulp betreft (thuishulp, etc.).

[ Voor 35% gewijzigd door Rukapul op 10-05-2024 16:31 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Niemand moet iets. Wanneer iemand het op z'n hart heeft om een bepaald beroep uit te oefenen is diegene daar vrij in om dat te doen. Dat het misschien minder verdient dan ander werk waar ook een vierjarige opleiding voor nodig is, het zij zo. Uiteindelijk gaat het om het geluk en plezier wat iemand uit z'n werk haalt.

@Bibijanne Ga er voor, doe waar je blij van wordt maar check wel of het financieel uit kan vergeleken met het werk je nu doet.