De a15 5g is vrij nieuw dus waarschijnlijk gaat het niet als het een eu model is.
Als het heel belangrijk voor je is kan je via b.v. Aliexpress een middenoosten model kopen en via samfw tool csc op ilo (israel) zetten. Dan heb je native samsung call recording en dat werkt prima, gesprekken via messengers worden niet opgenomen, althans niet bij mij. Israel heeft dan weer geen samsung pay/wallet. Egypte heeft dacht ik call recording en samsung pay/wallet.
Je kan toch nog voor de zekerheid kijken of je telefoon multi csc heeft maar als het een eu model is hoogstwaarschijnlijk niet, of geen bruikbare.
OXM kan met hedendaagse modellen geen csc veranderen, die heb jij waarschijnlijk. Dit in tegenstelling tot de link hieronder. Althans, zo gelezen op xda forums.
if your device is OXE multi CSC :yes For OXM there is no solution
https://technastic.com/change-csc-samsung-devices/ (Via dailer csc veranderen werkt al heel lang niet meer)
Landen met call recording enabled, ik heb op een m23 REK csc gezet, ukraine, dat was een eu model. (Geen samsung pay) Mijn a34 5g heb ik op Israel gezet, het is allemaal vrij simpel met samfw tool en geen data gaat verloren, althans geen prive data, misschien 1 samsung 'bloatware' app gaat eraf of komt erbij. Zoals bij REK een tv streaming dienst, niks geks of onbetrouwbaars.
Bangladesh
Egypt
India
Indonesia
Israel
Laos
Libya
Nepal
Sri Lanka
Thailand
Tunisia
Ukraine
Vietnam
Samsung pay zit volgens wiki sowieso niet op NL modellen dus dat mis je dan niet. (Schijnt beter te werken dan google pay, geen idee)
Wikipedia: Samsung Wallet
Als je een niet beschikbare csc ( voor jouw telefoon) probeert te veranderen via samfw gebeurt er niks, dus er gaat niks fout, geen risico.
[
Voor 20% gewijzigd door
Sunrise op 11-05-2024 07:15
]