Voor mijn gaming PC ben ik opzoek naar een upgrade van mijn videokaart.
Momenteel ervaar ik namelijk troubles (haperend beeld, lage FPS, crashes) bij het draaien van Gray Zone Warfare i.c.m. mijn RTX 2070.
Voornamelijk worden er online shooters gespeeld op de PC.
Het liefst zou ik een oplossing willen die ik 1 op 1 kan vervangen met de huidige kaart.
Zo niet, sta ik ook open voor andere aanpassingen waardoor dit wel gaat werken.
Sleutelen kan ik zelf, de hardware specificaties ben ik wat minder in thuis. Vandaar het topic!
Alvast bedankt voor het meedenken!
Ik zoek een?
Momenteel heb ik een RTX 2070 in mijn gaming PC zitten. Hiervoor zoek ik een upgrade die in de huidige PC ingebouwd kan worden.
Wat is je budget?
Tussen de 300 en 600 euro. Liever een goede oplossing voor wat meer geld dan een tijdelijke oplossing voor minder geld.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor alles wat het beste past in het huidige systeem. Het liefst 1 op 1 vervangbaar.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het huidige systeem bestaat uit:
CPU: Intel Core I7 - 7800X
RAM: 16gb
Voeding: RM850X (850W)
Moederbord: Micro Star X299 Gaming Pro Carbon (MS-7A95)
Kast: Alternate tower (type onbekend)
Monitor resolutie: 1920 x 1080
Momenteel ervaar ik namelijk troubles (haperend beeld, lage FPS, crashes) bij het draaien van Gray Zone Warfare i.c.m. mijn RTX 2070.
Voornamelijk worden er online shooters gespeeld op de PC.
Het liefst zou ik een oplossing willen die ik 1 op 1 kan vervangen met de huidige kaart.
Zo niet, sta ik ook open voor andere aanpassingen waardoor dit wel gaat werken.
Sleutelen kan ik zelf, de hardware specificaties ben ik wat minder in thuis. Vandaar het topic!
Alvast bedankt voor het meedenken!
Ik zoek een?
Momenteel heb ik een RTX 2070 in mijn gaming PC zitten. Hiervoor zoek ik een upgrade die in de huidige PC ingebouwd kan worden.
Wat is je budget?
Tussen de 300 en 600 euro. Liever een goede oplossing voor wat meer geld dan een tijdelijke oplossing voor minder geld.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor alles wat het beste past in het huidige systeem. Het liefst 1 op 1 vervangbaar.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het huidige systeem bestaat uit:
CPU: Intel Core I7 - 7800X
RAM: 16gb
Voeding: RM850X (850W)
Moederbord: Micro Star X299 Gaming Pro Carbon (MS-7A95)
Kast: Alternate tower (type onbekend)
Monitor resolutie: 1920 x 1080