Hi,
Vorig jaar heb ik mbv dit forum een nieuwe desktop samengesteld obv een barebone. En aangezien mijn partner er echt aan toe is om ook naar een nieuwe desktop te gaan, vraag ik jullie hulp.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het hoeft geen gaming-pc te zijn. Het moet gewoon iets zuinigs en stil zijn. De desktop moet goed om kunnen gaan met Cisco Virtual Desktop Infrastructure (VDI) Solutions.
Met de desktop moet uitgebreid gesurfd kunnen worden (vaak meer dan 100 tabs open staan) en gestreamd kunnen worden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
< €800
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitoren, muis en toetsenbord
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De huidige pc is histories, dus eigenlijk alles.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De behuizing moet een aantal USB’s en de mogelijkheid tot SD's inlezen, hebben
Ga je overklokken?
Nope
Wat verwacht je van ons?
Ikzelf heb de volgende configuratie. Voor mijn partner zoek ik iets vergelijkbaars met als absolute voorwaarde dat het (nagenoeg) geen geluid produceert.
Aangezien de ASRock DeskMeet B660 er niet meer is, denk ik er aan om deze te vervangen door een ASRock DeskMini B760
Gaat dat succesvol zijn?
Vorig jaar heb ik mbv dit forum een nieuwe desktop samengesteld obv een barebone. En aangezien mijn partner er echt aan toe is om ook naar een nieuwe desktop te gaan, vraag ik jullie hulp.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het hoeft geen gaming-pc te zijn. Het moet gewoon iets zuinigs en stil zijn. De desktop moet goed om kunnen gaan met Cisco Virtual Desktop Infrastructure (VDI) Solutions.
Met de desktop moet uitgebreid gesurfd kunnen worden (vaak meer dan 100 tabs open staan) en gestreamd kunnen worden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
< €800
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitoren, muis en toetsenbord
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De huidige pc is histories, dus eigenlijk alles.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De behuizing moet een aantal USB’s en de mogelijkheid tot SD's inlezen, hebben
Ga je overklokken?
Nope
Wat verwacht je van ons?
Ikzelf heb de volgende configuratie. Voor mijn partner zoek ik iets vergelijkbaars met als absolute voorwaarde dat het (nagenoeg) geen geluid produceert.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | Intel Core i5-13500 Boxed | € 256,28 | € 256,28 |
| 1 | Barebones | ASRock DeskMini B660 | € 230,89 | € 230,89 |
| 1 | Geheugen intern | Kingston Fury Impact KF432S20IBK2/32 | € 77,90 | € 77,90 |
| 1 | Solid state drives | Lexar NM710 2TB | € 109,90 | € 109,90 |
Aangezien de ASRock DeskMeet B660 er niet meer is, denk ik er aan om deze te vervangen door een ASRock DeskMini B760
Gaat dat succesvol zijn?