Philips Hue Resonate muurlamp bevestigen zonder doorvoer

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
Beste Tweakers,

Ik wil graag mijn eigen topic openen om mijn vragen kwijt te kunnen.

Ik ben bezig om elektra aan te leggen in onze tuin (YMVK-AS). Vanuit een kabeldoos boven de grond ga ik weer verder met een YMVK 3x2,5mm kabel.

De kabel loopt middels kabelklemmen naar boven toe, waar ik graag op ongeveer 1,60 meter hoogte een lamp wil plaatsen.

De lamp die ik wil plaatsen betreft een Philips Hue Resonate muurlamp. Echter hebben bijna alle muurlampen een kabeldoorvoer aan de achterzijde. Dit is bij mij uiteraard niet van toepassing, omdat de kabel van onderen komt.

Hebben jullie tips hoe ik hiermee om kan gaan? In het Het grote topic voor Elektra huisinstallaties zijn al wat tips voorbij gekomen als werken met ringetjes, een houten blok erachter plaatsen of een stuk uit de voeg verwijderen.

De "ondergrond" betreft een muur zonder spouw, een betonnen paal van een schutting en een houten paal van een schutting.

Het liefst wil ik graag dat de kabel van onderen de lamp in gaat.

Als laatste mogelijkheid wil ik ook kijken naar een buitenlamp zonder lamp (die ik dan zelf erin kan plaatsen). De lampen worden namelijk continu gevoed, daar ik ze met de app aan en uit wil zetten.

PS: kun je boren in een betonnen paal van een schutting?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
Edit: topic mag dicht, wij gaan voor andere lampen.

[ Voor 86% gewijzigd door turkeyhakan op 10-05-2024 09:10 ]