Daar mijn cv ketel aan vervanging toe is heb ik op een site contact gevraagd met een cv installateur in mijn omgeving. De naam van die site ben ik helaas vergeten. Even later werd ik gebeld door Klimaatkameraad om de volgende dag bij mij de situatie op te komen nemen. De volgende dag zijn ze inderdaad geweest en zij vertelden mij dat ze door een bedrijf ingehuurd waren. Over de naam van het bedrijf waren zij onduidelijk. Nadat ze vertrokken waren heb ik een offerte gekregen. Er stond niet de naam van het bedrijf op die hen had ingehuurd op en ook niet een logo van de branchevereniging waar zij bij aangesloten waren.
Daar ik vermoedde dat dit geen zuivere koffie was heb ik besloten met een ander bedrijf in zee te gaan en Klimaatkameraad te laten weten dat ik geen interesse had in hun offerte.
Tot mij verbazing ontving ik vandaag per e-mail een rekening voor voorrijkosten en arbeidsloon van € 139,15. Daar ik niets met hun overeengekomen ben en dus ook niets ondertekend betaal ik deze factuur ook niet.
De bedoeling van deze topic is om andere te waarschuwen niet met Klimaatkameraad in zee te gaan gezien mijn bovengenoemde ervaring.
Stoofpotje
Daar ik vermoedde dat dit geen zuivere koffie was heb ik besloten met een ander bedrijf in zee te gaan en Klimaatkameraad te laten weten dat ik geen interesse had in hun offerte.
Tot mij verbazing ontving ik vandaag per e-mail een rekening voor voorrijkosten en arbeidsloon van € 139,15. Daar ik niets met hun overeengekomen ben en dus ook niets ondertekend betaal ik deze factuur ook niet.
De bedoeling van deze topic is om andere te waarschuwen niet met Klimaatkameraad in zee te gaan gezien mijn bovengenoemde ervaring.
Stoofpotje