Mijn vraag
Sinds een paar dagen krijg ik in Windows te zien bij de battery dat er sprake is van een zwakke oplaadstatus. Tijdens het werken met de laptop merk ik dat battery/ accu percentage langzaam naar beneden gaat. Alsof hij wel wat stroom krijgt maar eigenlijk veel te weinig.
Bij het opstarten krijg ik ook al een melding.
Iemand een idee hoe ik dit het beste kan aanpakken?
Zie verder ook onderstaande foto's:
:strip_exif()/f/image/k0J3dmKx9L85Zmmx7QVagt9d.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/NdMMjMwb8HVfeUtBeyw7JU80.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/4esNho3rhjVp9uSDD4s3pWIC.jpg?f=fotoalbum_large)
Toelichting foto's:
Eerste foto wat ik al zie als ik de laptop aan doe, tweede/ derde foto beeld van verbinding. Laptop wordt dus opgeladen via dockingstation plus foto dockingstation.
Hardware/ software: (eenvoudige dell laptop van werk, dockingstation dell)
Alvast bedankt voor het medenken
Meer informatie indien gewenst kan ik later uiteraard opzoeken
<========== updates ==========>
09 mei 17:28:
- heb vanmiddag de laptop bij het opstarten een zelf diagnostics laten runnen. Die gaf aan dat alles met de laptop, battery/ charger goed was
- geprobeerd om de kabel die van dockingstation naar laptop gaat op andere USBC poort vd laptop aan te sluiten, helaas loste dat het niet op
- gecontroleerd of ik alle updates van de laptop heb (yup)
Sinds een paar dagen krijg ik in Windows te zien bij de battery dat er sprake is van een zwakke oplaadstatus. Tijdens het werken met de laptop merk ik dat battery/ accu percentage langzaam naar beneden gaat. Alsof hij wel wat stroom krijgt maar eigenlijk veel te weinig.
Bij het opstarten krijg ik ook al een melding.
Iemand een idee hoe ik dit het beste kan aanpakken?
Zie verder ook onderstaande foto's:
:strip_exif()/f/image/k0J3dmKx9L85Zmmx7QVagt9d.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/NdMMjMwb8HVfeUtBeyw7JU80.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/4esNho3rhjVp9uSDD4s3pWIC.jpg?f=fotoalbum_large)
Toelichting foto's:
Eerste foto wat ik al zie als ik de laptop aan doe, tweede/ derde foto beeld van verbinding. Laptop wordt dus opgeladen via dockingstation plus foto dockingstation.
Hardware/ software: (eenvoudige dell laptop van werk, dockingstation dell)
Alvast bedankt voor het medenken
Meer informatie indien gewenst kan ik later uiteraard opzoeken
<========== updates ==========>
09 mei 17:28:
- heb vanmiddag de laptop bij het opstarten een zelf diagnostics laten runnen. Die gaf aan dat alles met de laptop, battery/ charger goed was
- geprobeerd om de kabel die van dockingstation naar laptop gaat op andere USBC poort vd laptop aan te sluiten, helaas loste dat het niet op
- gecontroleerd of ik alle updates van de laptop heb (yup)
[ Voor 9% gewijzigd door MetalSonic op 09-05-2024 17:30 ]