radiator knop afgebroken radiator op stand 5

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mees.aarst
  • Registratie: Mei 2024
  • Laatst online: 10-05-2024
Mijn radiatorknop is afgebroken als dat dan niet erg genoeg is stond de radiator ook nog op standje vijf. wie heeft hulp dat ik de verwarming kan uitzetten en niet meer in deze hitte leef.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qaX71FuirfceJsWMQBsa4PJqCAY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HZqkb2FDCf0fhYIKXqVATKWj.jpg?f=fotoalbum_large

Alle reacties

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:29
Je kunt dat pinnetje dat in het midden uitsteekt, indrukken. Dan sluit je de klep en staat de radiator uit. Wel een beetje lastig, want je moet het echt ingedrukt houden en er zit een vrij sterke veer in. Even iets knutselen met een blokje hout en een touwtje ofzo.

Deze knoppen zijn trouwens heel makkelijk te vervangen, gewoon die buitenste ring losdraaien. Nieuwe knop kopen en je kunt je temperatuur weer regelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koekstra
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
De stand van de knop heeft nu geen invloed meer omdat de knop enkel het pinnetje in het midden bedient.

Ik zou als noodoplossing een knop van een andere (ongebruikte/onbelangrijke?) radiator pakken en die voor nu monteren. Een uit de badkaner oid, en morgen even een knop halen in de bouwmarkt.

Of je CV laag zetten, werkt ook voor nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekstra
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Koekstra schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 00:55:
De stand van de knop heeft nu geen invloed meer omdat de knop enkel het pinnetje in het midden bedient.

Ik zou als noodoplossing een knop van een andere (ongebruikte/onbelangrijke?) radiator pakken en die voor nu monteren. Een uit de badkaner oid, en morgen even een knop halen in de bouwmarkt.

Of je CV laag zetten, werkt ook voor nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mees.aarst
  • Registratie: Mei 2024
  • Laatst online: 10-05-2024
Dank aan jullie beide ik ga deze tips gebruiken.😃