Sorry jongens, maar ik ben nogal vrij nieuw op dit gebied. Ik probeer een gastenboek aan de praat te krijgen maar ik krijg het maar niet voor elkaar. Zou iemand op www.dostnet.nl willen kijken. Als jullie meer info nodig hebben hoor ik het wel
En wat zouden we daar moeten zien?
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
uit de FAQ
en bovendien staan daar HEEL VEEL links over zowel CGI als perl, dus voortaan even meer rondkijken voordat je begint te postenGa vervolgens kijken of je het antwoord niet kan vinden in een manual of tutorial. Zie ook het links-overzicht onderaan. Simpele RTFM-vraagjes zijn niet welkom
[..]
Maak een duidelijke omschrijving van je probleem
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Verwijderd
Begin eerst maar met vertellen wat er fout gaat want ik vertik het naar je site te gaan..
Het lijkt me handig, als je (na de gelinkte faq gelezen te hebben) even een nieuw topic opent (als het dan nog nodig is) met een uitgebreide beschrijving (conform diezelfde richtlijnen) van je probleem etc.
Succes verder!
Succes verder!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()