Toon posts:

CGI

Pagina: 1
Acties:
  • 79 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Sorry jongens, maar ik ben nogal vrij nieuw op dit gebied. Ik probeer een gastenboek aan de praat te krijgen maar ik krijg het maar niet voor elkaar. Zou iemand op www.dostnet.nl willen kijken. Als jullie meer info nodig hebben hoor ik het wel

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-09 21:55

Gerco

Professional Newbie

En wat zouden we daar moeten zien?

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 20:00

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

uit de FAQ
Ga vervolgens kijken of je het antwoord niet kan vinden in een manual of tutorial. Zie ook het links-overzicht onderaan. Simpele RTFM-vraagjes zijn niet welkom

[..]

Maak een duidelijke omschrijving van je probleem
en bovendien staan daar HEEL VEEL links over zowel CGI als perl, dus voortaan even meer rondkijken voordat je begint te posten

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry jongens dit wist ik niet maar ik heb al vanalles geprobeerd dus vandaar....

Verwijderd

Topicstarter
Kom er echt niet aan uit
Ik weet echt niet wat ik fout doe

Verwijderd

Begin eerst maar met vertellen wat er fout gaat want ik vertik het naar je site te gaan..

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Het lijkt me handig, als je (na de gelinkte faq gelezen te hebben) even een nieuw topic opent (als het dan nog nodig is) met een uitgebreide beschrijving (conform diezelfde richtlijnen) van je probleem etc.

Succes verder!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.