Hoi, ik heb sinds kort opname apparatuur voor mijn podcast. Om precies te zijn 3 devine microfoons en een Zoom AMS-44 USB-C audio interface. Ik gebruik Adobe Audition voor opnames, dat werkt met 1 microfoon prima, maar met 3 microfoons lukt het niet. Ik krijg dan maar 2 kanalen te zien en twee microfoons pakt hij maar op 1 kanaal. Mijn vriendin met ervaring met het programma heeft me goed geholpen maar zij krijgt het ook niet voor elkaar.
Dus ik ben op zoek naar een programma waarmee ik 3 microfoons los van elkaar kan opnemen. Of zou dat met Audition ook moeten kunnen? Het lijkt van wel, maar hij pakt dus de 3e microfoon niet op.
Het liefst ben ik op zoek naar een gratis programma, het gaat alleen maar over het opnemen want bewerken doe ik in Audition.
Dus ik ben op zoek naar een programma waarmee ik 3 microfoons los van elkaar kan opnemen. Of zou dat met Audition ook moeten kunnen? Het lijkt van wel, maar hij pakt dus de 3e microfoon niet op.
Het liefst ben ik op zoek naar een gratis programma, het gaat alleen maar over het opnemen want bewerken doe ik in Audition.