Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gillesy
  • Registratie: Mei 2024
  • Laatst online: 07-03 12:02
Dag allemaal

Ik heb hier problemen met het aansluiten van een PCI Express kaart op mijn moederbord, ik heb een PCI X1 kabel naar PCI X16 gekocht zoals op foto maar deze past niet?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PUtbETPkccGR1LRsDpHGL7HkH3s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RiZOKk3w1j8vsGN8JcBi9CpC.jpg?f=fotoalbum_large

Hebben jullie toevallig een oplossing hoe ik een grafische kaart kan aansluiten op deze desktop :)

Beste antwoord (via gillesy op 23-05-2024 13:44)

• manzonderdas
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:58
dat is een M2 slot, geen pci-e slot. Die kabel past in dergelijk slot. Dan zijn er nog beperkingen of dat wel gaat werken, als je het als gewone grafische kaart wil gebruiken.

Het is handig dat je, net als we bij iedereen vragen, een van de topicstarts zou volgen: Wat zijn je specificaties, wat wil je en wat heb je zelf al gezocht?

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• manzonderdas
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:58
dat is een M2 slot, geen pci-e slot. Die kabel past in dergelijk slot. Dan zijn er nog beperkingen of dat wel gaat werken, als je het als gewone grafische kaart wil gebruiken.

Het is handig dat je, net als we bij iedereen vragen, een van de topicstarts zou volgen: Wat zijn je specificaties, wat wil je en wat heb je zelf al gezocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Nu online
welk bord heb je precies?
dan kunnen we een stipje zetten waar hij in moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

De aansluiting op het bord lijkt me meer een aansluiting voor PCI Express Mini Card. De kabel is duidelijk voor een standaard verticaal slot, in plaats van een horizontale aansluiting voor een kleine kaart. Kijk anders eens in de technische documentatie van dit moederbord welk type aansluiting dit is.

[ Voor 3% gewijzigd door ocf81 op 08-05-2024 12:22 ]

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

manzonderdas schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 12:15:

Het aantal pinnen klopt niet voor een M.2 aansluiting.

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als dat inderdaad een mini PCIe-slot is zul je iets moeten pakken als dit.
Pagina: 1