Ik heb sinds kort een Promise Fasttrack. Het hele zaakje werkt onder Windows 2000. er zitten 2 41Gb IBM 60GXP's in (7200rpm). Nu is met bijvoorbeeld de Sandra benchmark de score maar 26000. heb de blocks op de controller op 256 gezet. Is het zo dat Sisoft Sandra met kleine bestandjes werkt waardoor de performance 'lager' uitvalt?
Ik doe weinig met grote bestanden op dit moment.
Onder Windows ME is de score hetzelfde. Heb geen HDtach gedraaid. Sommigen halen in dezelfde situatie maar met minder processorkracht rond de 35-40000! Welke instelling van blocks hebben deze figuren? Ik heb natuurlijk de laatste bios en drivers. Ook de nieuwste VIA's. Het draait op een K7T Turbo, en een TB op 1400... Met andere woorden: Welke instellingen voor hogere performance (in cijfertjes)
De snelheid t.o.v. de oude situatie (geen raid) is duidelijk merkbaar.
Ik doe weinig met grote bestanden op dit moment.
Onder Windows ME is de score hetzelfde. Heb geen HDtach gedraaid. Sommigen halen in dezelfde situatie maar met minder processorkracht rond de 35-40000! Welke instelling van blocks hebben deze figuren? Ik heb natuurlijk de laatste bios en drivers. Ook de nieuwste VIA's. Het draait op een K7T Turbo, en een TB op 1400... Met andere woorden: Welke instellingen voor hogere performance (in cijfertjes)
De snelheid t.o.v. de oude situatie (geen raid) is duidelijk merkbaar.
Sempron 3800+ 8k9a7i