Toon posts:

Hoe 50 hz Radeon 64 + vm501?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dat voor video out je je refreshrate op 50 moet zetten voor pal. Nou wil ik m`n video in gebruiken op m`n vi-vo radeon en ik neem aan dat het dan ook op 50 hz moet staan. Ik heb nl. geen beeld maar wel geluid. Bij eigenschappen van het beeldscherm kan ik echter niet lager dan 60 hz kiezen...... Ik heb een iiyama visionmaster pro 411 a705mt monitor. Ik heb direct x 8 dba met de videocapture update maar niet de meest recente drivers van ati. Wel de ati macrovision kraak.

WHO KNOW`S??????????

Verwijderd

Topicstarter
Oh ja... Win 98 Se Uk BTW....

Met m`n pctv pro wil het ook niet.. Die klaagt over interrupt-probleem maar de devicemanager zegt niets verkeerds te zien!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-08 23:15

JT

VETAK y0

Hoort hier eigenlijk thuis :)

Maar goed, ik heb er nooit problemen mee gehad. Alleen lang geleden dat ik het heb gedaan :o Dus als ik het goed begrijp, wil je je video in gebruiken, maar dat lukt niet, want je hebt geen beeld, alleen geluid. En jij denkt dat dat komt omdat je monitor niet lager gaat dan 60 hz ?

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:57

JvS

Ik heb hem zelf ook

>>VB<<

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
Juist ja... Ik heb de door ati meegeleverde scartplug in de videorecorder en dan de gele ronde rca tulpachtige stekker in die plug en de andere kant in de video in ingang van de radeon. Het geluid gaat via de tulp stekkers van de vcr (dus niet via de scart) naar m`n sb live en dat hoor ik wel... (ik zal nu ff proberen de sound via de scart te doen)

Verwijderd

Topicstarter
hmmmm.. Geluid werkt ook niet via de scart.. Alleen via de tulpuitgangen op m`n vcr... Ik wil graag vhs tapes capturen....

• JT

JT

VETAK y0

Kijk is goed of je de scart poort zelf niet op in of out kan schakelen. Aan je monitor ligt het iig niet.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Verwijderd

Topicstarter
Aha... Ik had al gezien dat er niet zo`n schakelaartje op zat voor in of out... Maar nu zie ik dat er op die scartplug wel alleen maar heel klein IN staat...

Ik vrees dus dat ik morgen een bezoekje kan brengen aan de elektriciteitsboer....

Verwijderd

Topicstarter
JAHAAAAAAAAA

Die scartplug was dus de boosdoener en nou vond ik nog een scartkabel met aan het andere eind een rood en een geel en een wit tulpje..........

.......Die doet het wel!!!!!

Pulp fiction ineens op m`n screen!!!

Dankjewel voor de tip...

*D

• JT

JT

VETAK y0

Op zondag 09 september 2001 23:20 ging ___kingston___ helemaal uit z'n dak van blijdschap :
JAHAAAAAAAAA

Die scartplug was dus de boosdoener en nou vond ik nog een scartkabel met aan het andere eind een rood en een geel en een wit tulpje..........

.......Die doet het wel!!!!!

Pulp fiction ineens op m`n screen!!!

Dankjewel voor de tip...

*D
You're welcome :)

Ecodan warmtepomp

Pagina: 1