Ik ben geen bedrijf of handelaar, ik ben slechts een gezonde hobbyist met teveel spullen. Daarom wordt er ook geen terugname of garantie gegeven vanuit mijn kant en is verzenden op eigen risico.
Ik weet niet of het in deze gepast is om wederom een review achter te laten over het doen en laten van deze Tweaker op basis van feiten, want graag waarschuw ik mede-Tweakers voor zijn gedrag (o.a. dreigen, opdringerig berichten sturen, eisen voor een oplossing).
Ik ben geen bedrijf of handelaar, ik ben slechts een gezonde hobbyist met teveel spullen. Daarom wordt er ook geen terugname of garantie gegeven vanuit mijn kant en is verzenden op eigen risico.
How to - V&A Feedback laten aanpassen
Deze volgen aub.
Deze volgen aub.
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Dat heb ik gedaan
Ik heb getracht de situatie op te lossen, vervolgens een herinneringsbericht gestuurd maar als de tegenpartij niet reageert zie ik dit als twee dingen:
enWe merken de laatste tijd dat er bij een negatieve review vaak een even negatieve tegenreview wordt geplaatst. Dit met het doel om uiteindelijk beide reviews verwijderd te krijgen of om een soort van genoegdoening te krijgen.
Mochten er stappen zijn die ik over het hoofd gezien heb hoor ik dat graag.Komen beide partijen er niet samen uit, dan kan je dit melden in het topic en hierbij een verzoek doen tot bemiddeling. Een admin zal dan, mits hier tijd en gelegenheid tot is, de gevoerde DM communicatie bekijken en een bindende uitspraak doen.
Ik heb wederom een herinneringsbericht gestuurd maar ik krijg geen reactie terug.