I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
[ Voor 5% gewijzigd door crisp op 08-05-2024 12:49 ]
Intentionally left blank
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Die geeft bij mij geen problemen:
/f/image/GwsJmZ10ArRxywVBGLUIxDlu.png?f=fotoalbum_large)
Dit is op Windows 11, schermresolutie 3200*2000, schaal in Windows op 200% (16 Inch laptop). Screenshot is bij 125% ingezoomd in Opera, wat voor mij de standaard is bij Tweakers. Maar als ik naar 110 of 100% uitzoom , klopt het ook nog steeds.
Intentionally left blank
En hier na de update naar 109.0.5097.80 nog steeds niet dit probleemgambieter schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 14:28:
Ik heb net geupdate naar 109.0.5097.80 en geen verschil. Mogelijk is het de resolutie.
Ja, nu is het goed! Dank
Niet dat het nu nog uitmaakt, want het is al opgelost, maar als je jouw screenshot vergelijkt met die uit de startpost zie je dat je niet naar precies hetzelfde keek als TS.Wild Chocolate schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 15:01:
[...]
En hier na de update naar 109.0.5097.80 nog steeds niet dit probleem
In jouw screenshot is het topic al gesloten, waardoor de acties Reageer, Koppel onderwerp, Rapporteer en Postreminder allemaal er niet meer staan.
TS zat waarschijnlijk net op een breakpoint waarbij de paginering naar het midden springt (geen idee waarom dat besloten was overigens
The devil is in the details.
Heb je Custom CSS toegepast? Want dat groene 'Laatste'-blok hoort niet tegen de knoppen erboven aan te plakken.gambieter schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 17:44:
@Wild Chocolate het ziet er nu zo uit:
[Afbeelding]
The devil is in the details.
Dat is een goede, na het sidebar gebeuren heb ik oisyn's CSS gebruikt om die te verbannen.Hahn schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 17:45:
Heb je Custom CSS toegepast? Want dat groene 'Laatste'-blok hoort niet tegen de knoppen erboven aan te plakken.
Edit: nee, dat maakt niet uit. Met of zonder custom CSS ziet het er hetzelfde uit, behalve that die sidebar terug is (en die wil ik niet).
[ Voor 18% gewijzigd door gambieter op 08-05-2024 18:01 ]
Ik kan dat niet nabootsen, bij mij staat de groene "laatste" knop steeds los van de pictogrammen erboven. Ik heb het ook op 1920*1200 en 2560*1600 geprobeerd (16:10 beeldverhouding hier), en daarnaast nog de bijbehorende 16:9 beeldverhoudingen. Bij mij gebeurt het op geen enkele daarvan. Ook niet als ik de schaal aanpas, of wanneer ik Opera in- en uitzoom.gambieter schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 17:44:
@Wild Chocolate het ziet er nu zo uit:
[Afbeelding]