SirMemeAlot schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 21:08:
[...]
Vele reviews zijn altijd gefixeerd op specs - maar ik ben meer benieuwd naar hoe mensen het ervaren die overstappen van oudere ipad of dit dan nogsteeds als een upgrade voelt. Het scherm is op papier minder, maar of dat erg is...
Ik ben overgestapt van een iPad Air
1 (die het nog steeds doet, alleen kun je er niet veel meer mee dan video streamen) naar een Air 2024 11 inch. Voor 11 ipv. 13 gegaan omdat ik dat handzamer vond, en eigenlijk ook geen spijt van.
Overigens heb ik via werk wel nieuwere iPad-modellen gebruikt in de afgelopen jaren, dus de overstap in gebruik is niet enorm, maar privé is het wel een flinke upgrade dus.
Mijn ervaringen zijn tot dusver positief. Ik heb hem nog niet echt voor zwaarder werk ingezet. Dat komt denk ik wel nog, maar ik heb hem ook gekocht met het idee dat ik er meerdere jaren goed mee vooruit kan.
Ik merk in ieder geval dat ik mijn telefoon en laptop weer veel links laat liggen, en sneller de iPad pak voor allerlei dingen, dus dat is een goed teken.
Qua scherm: ik weet dat de Pro een beter scherm heeft, maar het scherm van de Air is wat mij betreft gewoon goed. Ik gebruik mijn iPad gewoon privé, ik teken af en toe, maar niet in die mate dat ik er het allerbeste scherm voor nodig heb. Ik vond het 't 500 euro prijsverschil niet waard.
[
Voor 3% gewijzigd door
Tc99m op 30-05-2024 09:45
]