Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het gaat hier om een bestaand systeem waar ik eventueel de videokaart wil gaan upgraden. De PC is alweer een paar jaar oud en de videokaart begint nu wel achter te lopen op de rest ben ik bang. Het zal vooral gebruikt gaan worden voor het gamen. Denk aan city builders zoals cities skylines. Maar ook league of legends en spellen zoals phasmopobia.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 400/500 euro. Hoop niet veel meer.
[b]Alleen nieuwe videokaart.[/i]
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeuren. Heb nu een Nvidia en dat beviel altijd prima.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen eisen/wensen. Liefst wel wat stiller natuurlijk maar zit voornamelijk met de headset op dus is geen pre.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Eigenlijks wil ik even weten of het het waard is om alleen de videokaart te upgraden of dat er nog meer bij komt kijken. Het zelf bouwen / upgraden van een PC lukt me wel maar om alles goed bij elkaar te zoeken blijft altijd een dingetje. Zelf zat ik te denken aan de https://tweakers.net/pric...-ti-windforce-oc-16g.html Maar weet niet of dit een goede keus is wat betreft prijs / kwaliteit zeg maar.
De PC die ik nu heb heeft de volgende onderdelen :
De voeding weet ik zo niet precies maar maar dit is in ieder geval een 550watt voeding.
Het gaat hier om een bestaand systeem waar ik eventueel de videokaart wil gaan upgraden. De PC is alweer een paar jaar oud en de videokaart begint nu wel achter te lopen op de rest ben ik bang. Het zal vooral gebruikt gaan worden voor het gamen. Denk aan city builders zoals cities skylines. Maar ook league of legends en spellen zoals phasmopobia.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 400/500 euro. Hoop niet veel meer.
[b]Alleen nieuwe videokaart.[/i]
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeuren. Heb nu een Nvidia en dat beviel altijd prima.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen eisen/wensen. Liefst wel wat stiller natuurlijk maar zit voornamelijk met de headset op dus is geen pre.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Eigenlijks wil ik even weten of het het waard is om alleen de videokaart te upgraden of dat er nog meer bij komt kijken. Het zelf bouwen / upgraden van een PC lukt me wel maar om alles goed bij elkaar te zoeken blijft altijd een dingetje. Zelf zat ik te denken aan de https://tweakers.net/pric...-ti-windforce-oc-16g.html Maar weet niet of dit een goede keus is wat betreft prijs / kwaliteit zeg maar.
De PC die ik nu heb heeft de volgende onderdelen :
De voeding weet ik zo niet precies maar maar dit is in ieder geval een 550watt voeding.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600X Boxed | € 124,99 | € 124,99 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte B550 AORUS ELITE V2 | € 127,99 | € 127,99 |
| 1 | Videokaarten | ASUS TUF Gaming GeForce GTX 1650 OC Edition | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Videokaarten | Nvidia GeForce GTX 1650 | € 0,- | € 0,- |
| 2 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 41,67 | € 83,34 |
| 1 | Solid state drives | Crucial P5 Plus (zonder heatsink) 1TB | € 73,99 | € 73,99 |
| Totaal | € 410,31 | |||