Ha allen,
Ik ben in de markt voor een nieuwe PC. Ondanks dat hij gevoelsmatig snel genoeg is, heeft hij moeite met de nieuwste games - zeker na aanschaf van een nieuw 1440p scherm.
Ik hoop er een ruimte tijd mee te doen, liefst zonder tussentijds te upgraden.
Ik heb een build samengesteld. Heb beperkte woonruimte, dus liever geen grote kast. Willen jullie met mij meekijken voor ik het eea aanschaf? Thanks!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op een 1440p monitor, en hobbymatig Photoshop/Illustrator/Lightroom
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1500 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur heb ik al. Ik denk niet dat ik iets mee kan nemen uit mijn oude PC. (Intel Core i5-8400 CPU, GTX 1060, Samsung SSD 850 EVO 250GB)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Compact formaat, het liefst zo klein mogelijk. Een mooi compromis lijkt mij mini ATX.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Passen de onderdelen die ik samen heb gesteld bij elkaar? Zijn er suggesties voor aanpassingen?
Ik ben in de markt voor een nieuwe PC. Ondanks dat hij gevoelsmatig snel genoeg is, heeft hij moeite met de nieuwste games - zeker na aanschaf van een nieuw 1440p scherm.
Ik hoop er een ruimte tijd mee te doen, liefst zonder tussentijds te upgraden.
Ik heb een build samengesteld. Heb beperkte woonruimte, dus liever geen grote kast. Willen jullie met mij meekijken voor ik het eea aanschaf? Thanks!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op een 1440p monitor, en hobbymatig Photoshop/Illustrator/Lightroom
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1500 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur heb ik al. Ik denk niet dat ik iets mee kan nemen uit mijn oude PC. (Intel Core i5-8400 CPU, GTX 1060, Samsung SSD 850 EVO 250GB)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Boxed | € 351,99 | € 351,99 |
| 1 | Moederborden | ASRock B650M PG Lightning WiFi | € 137,- | € 137,- |
| 1 | Videokaarten | Sapphire Pulse AMD Radeon RX 7800 XT 16GB | € 534,51 | € 534,51 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Pop Mini Air RGB Black TG Clear | € 92,55 | € 92,55 |
| 1 | Waterkoeling | Cooler Master MasterLiquid ML240L V2 RGB | € 69,90 | € 69,90 |
| 1 | Geheugen intern | Lexar Ares RGB LD5BU016G-R6000GDLA | € 99,90 | € 99,90 |
| 1 | Voedingen | Enermax REVOLUTION D.F. 2 850 watt | € 108,90 | € 108,90 |
| 1 | Solid state drives | Lexar NM790 (zonder heatsink) 2TB | € 129,90 | € 129,90 |
| Totaal | € 1.524,65 | |||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Compact formaat, het liefst zo klein mogelijk. Een mooi compromis lijkt mij mini ATX.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Passen de onderdelen die ik samen heb gesteld bij elkaar? Zijn er suggesties voor aanpassingen?