Ik heb een melding met verzoek tot handhaving gedaan nadat ik heb geconstateerd dat buren van een paar huizen verderop gemeentelijke bomen vernielen.
De bewuste persoon laat een 3e meerdere gaten van ~15mm in de boomwortels boren met een slangenboor van 25/30cm, en deze vult ze zelf met een of ander gellerig spul.
Dit zijn bomen die er sinds de oorlog, of misschien al eerder al staan.
Hierdoor word een prachtige laan gevormd.
3 op rij worden nu moedwillig toegetakeld.
Hier is beeldmateriaal van, en een aangifte bij de politie.
Alleen de gemeente is nog niet echt wakker geschud.
EDIT:
Ik had al een melding in het systeem staan, waar ik telefonisch op heb aangevuld dat er nieuwe gaten bij geboord waren.
De gemeente ambtenaar heeft dit toegevoegd aan mijn melding met het verzoek te handhaven.
Hierop heb ik nu een brief ontvangen dat ze aanvulling nodig hebben om het handhavingverzoek te kunnen behandelen.
Ik probeer dus dit te regelen, zodat de gemeente weer verder kan.
Nu krijg ik na weken een brief dat ze mijn verzoek tot handhaving niet kunnen behandelen omdat er gegevens ontbreken.
/f/image/gJFJZj797inGMlEdJMLz3wpq.png?f=fotoalbum_large)
Punt A en B kan ik zo invullen, dat is het probleem niet.
Maar punt C, wat moet ik hier invullen?
Iemand die hier kennis van heeft die me hierbij kan helpen?
Mvg,
Frank
De bewuste persoon laat een 3e meerdere gaten van ~15mm in de boomwortels boren met een slangenboor van 25/30cm, en deze vult ze zelf met een of ander gellerig spul.
Dit zijn bomen die er sinds de oorlog, of misschien al eerder al staan.
Hierdoor word een prachtige laan gevormd.
3 op rij worden nu moedwillig toegetakeld.
Hier is beeldmateriaal van, en een aangifte bij de politie.
Alleen de gemeente is nog niet echt wakker geschud.
EDIT:
Ik had al een melding in het systeem staan, waar ik telefonisch op heb aangevuld dat er nieuwe gaten bij geboord waren.
De gemeente ambtenaar heeft dit toegevoegd aan mijn melding met het verzoek te handhaven.
Hierop heb ik nu een brief ontvangen dat ze aanvulling nodig hebben om het handhavingverzoek te kunnen behandelen.
Ik probeer dus dit te regelen, zodat de gemeente weer verder kan.
Nu krijg ik na weken een brief dat ze mijn verzoek tot handhaving niet kunnen behandelen omdat er gegevens ontbreken.
/f/image/gJFJZj797inGMlEdJMLz3wpq.png?f=fotoalbum_large)
Punt A en B kan ik zo invullen, dat is het probleem niet.
Maar punt C, wat moet ik hier invullen?
Iemand die hier kennis van heeft die me hierbij kan helpen?
Mvg,
Frank
[ Voor 14% gewijzigd door FRANQ op 07-05-2024 13:57 ]