Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xXBunnyShmexiXx
  • Registratie: December 2011
  • Niet online
Hallo, ik heb hier een android telefoon van aliexpress betreffende een iphone 13 pro max clone met stock android 11 en mtk processor. Alles werkt naar behoren, echter maakt hij geen verbinding met de provider (odido) ondanks dat de simkaart er gewoon inzit. simkaart werkt wel gewoon op andere android telefoon en er zit geen blokkade op. naar 112 bellen gaat die wel gewoon over (wel meteen opgehangen) dus is geen hardware probleem. Roaming aan/uit, handmatig zoeken en klooien met bepaalde settings in developer options zoals opgezocht op internet hebben het probleem helaas niet opgelost. Weet iemand wat ik nog meer kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:09
Heeft het ooit gewerkt, of heb je 'm pas net binnen? En heb je gekeken of de telefoon wel de juiste antennes heeft om überhaupt hier te kunnen werken? Niet elke telefoon werkt in elk gebied op aarde.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18:14

Umbrah

The Incredible MapMan

Zit er wel een certificering/modem in geschikt voor Nederlandse telecomnetwerken? Of is het een enkel Amerikaanse/Chineze banden + CDMA oid?:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7jdW2WyvIq0UlkZKQBbencd2M6c=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6zyVCJLAEBQshIhQvXsJT9LG.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xXBunnyShmexiXx
  • Registratie: December 2011
  • Niet online
Umbrah schreef op maandag 6 mei 2024 @ 14:19:
Zit er wel een certificering/modem in geschikt voor Nederlandse telecomnetwerken? Of is het een enkel Amerikaanse/Chineze banden + CDMA oid?:

[Afbeelding]
hoe kan ik hier achter komen?

Baseband. moly.wr8.w1449.md.wg.mp.v199,sz6.26