Ja dat kan. je moet wel even puzzelen/verlengen.
rood is tegenwoordig blauw, dat is de 'nul'
groen is tegenwoordig bruin dat is 'fase'
zwart betekent schakeldraad, 'komt na de schakelaar'
Voor een wandcontactdoos (wcd) moet je dus fase en nul hebben. Die moet je aansluiten met 'stugge draad' en 'lasklemmen'. Op jouw foto gaat die rode draad in de lasklem en een nieuwe blauwe draad naar je nieuwe wcd. Een lasklem (ik noem het even klem A) met 4-5 gaatjes is dus voldoende want je gebruikt er maar twee, niets meer dan een 'verlengstukje of koppelstukje'.
Schakelaars of wcd's geven vaak de kans om te splitsen of door te lussen (vaak twee gaatjes naast elkaar of 2 draadjes onder één schroefje), dus je kan blauw en groen naar de wcd doen en van daar alleen de groen aftakken naar de schakelaar. Heb je daar geen mogelijkheid voor (geen schroefje of gaatje) dan stop je 3 draden in een andere lasklem ( we noemen deze maar even klem

, groen, nieuw stukje bruin naar wcd en nieuw stukje bruin naar schakelaar. Deze klem B splits dus de fase naar wcd en schakelaar, 3 gaatjes in gebruik. 'Na' de schakelaar blijf je gewoon die zwarte draad gebruiken.
Je mag eigenlijk geen randaarde wcd gebruiken, omdat je die niet kan aansluiten, zoek dus een wcd zonder die metalen randdingetjes (Je zal geen politieinval krijgen, maar we proberen dit heel netjes te doen). Apparatuur van metaal zoals een koelkast, wasmachine of diverse klustafelapparatuur zou ik liever van randaarde voorzien als je dat ergens door die buis kan friemelen.. Als de buis dicht bij de meterkast zit zou ik sowieso lekker 3 nieuwe draden erin trekken (fase, nul, aarde), je knoopt met een speciale knoop de oude aan de nieuwe draden en zo trek je tegelijk de oude eruit en de nieuwe erin. Is het meer dan 5 meter of met wazige splitsingen en ga je alleen een e-bike opladen dan zou ik het zo laten.
En natuurlijk meteen even een mooie lampbehuizing regelen voor dat bolletje. 'Bullseye of bulkhead' lampje van €15 en je kan meteen een foto sturen naar VT wonen

. Neem meteen een 11W ledlamp mee zodat je lekker stevig licht hebt. Er zijn ook van die Philips 'schijven' waar al een lekker felle lamp inzit en die kosten ook maar een €15, de foto kan dan ook naar VT wonen, maar dan win je geen prijzen