Goedemorgen medeklussers,
Afgelopen woensdag heb ik de sleutel van mijn eerste huis in ontvangst mogen nemen. Wij zijn hier heel blij mee maar ergeren ons aan de hoeveelheid whitewash die de vorige bewoner over zijn bloedmooie parket vloer heeft gesmeerd.
Graag willen wij deze whitewash compleet eraf halen en terug gaan naar een authentieke houd kleur. Wij hebben zelf al geprobeerd met een vloerschuurmachine te werk te gaan en dit leek in het begin het gewenste resultaat te geven maar al snel zagen wij wat het volgende probleem zou zijn.:strip_exif()/f/image/11iZINIKfSs5S1bibMp5xsLt.jpg?f=fotoalbum_large)
De whitewash is op sommige plekken er dieper ingetrokken. zoals je op de foto kan zien.
Wij zijn ook al in de weer geweest met afbijt maar eigenlijk stelt hiervan het resultaat ook teleur.
Mijn vraag is dus eigenlijk als volgt:
Hebben jullie misschien nog ideetjes over hoe ik het beste deze whitewash compleet van de vloer kan halen?
Alvast bedankt en een fijne maandag toegewenst !
Mvg.
Afgelopen woensdag heb ik de sleutel van mijn eerste huis in ontvangst mogen nemen. Wij zijn hier heel blij mee maar ergeren ons aan de hoeveelheid whitewash die de vorige bewoner over zijn bloedmooie parket vloer heeft gesmeerd.
Graag willen wij deze whitewash compleet eraf halen en terug gaan naar een authentieke houd kleur. Wij hebben zelf al geprobeerd met een vloerschuurmachine te werk te gaan en dit leek in het begin het gewenste resultaat te geven maar al snel zagen wij wat het volgende probleem zou zijn.
:strip_exif()/f/image/11iZINIKfSs5S1bibMp5xsLt.jpg?f=fotoalbum_large)
De whitewash is op sommige plekken er dieper ingetrokken. zoals je op de foto kan zien.
Wij zijn ook al in de weer geweest met afbijt maar eigenlijk stelt hiervan het resultaat ook teleur.
Mijn vraag is dus eigenlijk als volgt:
Hebben jullie misschien nog ideetjes over hoe ik het beste deze whitewash compleet van de vloer kan halen?
Alvast bedankt en een fijne maandag toegewenst !
Mvg.