Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebunted
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Ik ben mij aan het verdiepen in de mogelijkheden van ChatGPT. Om mijn kennis verder te verbreden, ben ik op zoek naar een cursus waar je leert om op een goede manier met ChatGPT te werken.

Ik heb op YouTube natuurlijk wel al het een en ander aan tutorials gevonden, maar een fysieke cursus werkt bij mij vaak het best om iets onder de knie te krijgen. Nu heb ik zitten Googelen en dan kom je wel uit bij veel cursussen, maar vele daarvan zijn best op een basis niveau (gaan bijvoorbeeld over de geschiedenis van AI en wat mogelijke toepassingen zijn van AI). Ik zoek dus iets voor daarna.

Kan iemand van jullie mij een goede ChatGPT cursus aanraden?

Alle reacties

Acties:
  • +25 Henk 'm!

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MnHGSYv77EbIoKemt-DDGgBLwqE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/c8FedQ3ZCaCeHB1opsI5bDje.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebunted
  • Niet online
Haha, dat had ik ook moeten bedenken _/-\o_

Maar ik zoek dus iets fysieks / klassikaal :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-10 15:06

heuveltje

KoelkastFilosoof

Bovenstaande is al zo'n beetje hoe chatgpt werkt, denk niet dat een cursus daar nog veel aan toe kan voegen ?. En "er op een goede mee werken" is nogal heel erg afhankelijk van waar je het voor wil gebruiken ?

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 00:22
wat verwacht je qua cursus?
ik ga toevallig binnenkort een cursus AI doen :) (vraag me af wat ze gaan vertellen), maar dat is geregeld via werk. (en focust ook meer op mogelijke toepassingen en toepasselijk regel- / wetgeving)

[ Voor 22% gewijzigd door 99ruud99 op 05-05-2024 22:22 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Zoek op ChatGPT prompt cheat sheet. Meer hoef je niet te weten en het is vooral gewoon veel gebruiken. Een cursus lijkt me vreemd en onnodig, het is geen skill ofzo maar gewoon ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebunted
  • Niet online
heuveltje schreef op zondag 5 mei 2024 @ 22:17:
Bovenstaande is al zo'n beetje hoe chatgpt werkt, denk niet dat een cursus daar nog veel aan toe kan voegen ?. En "er op een goede mee werken" is nogal heel erg afhankelijk van waar je het voor wil gebruiken ?
Ik wil het vooral gebruiken als een hulpmiddel om zaken voor mij uit te zoeken of samen te vatten. Zowel voor werk als prive.
99ruud99 schreef op zondag 5 mei 2024 @ 22:22:
wat verwacht je qua cursus?
ik ga toevallig binnenkort een cursus AI doen :) (vraag me af wat ze gaan vertellen), maar dat is geregeld via werk. (en focust ook meer op mogelijke toepassingen en toepasselijk regel- / wetgeving)
Vooral hoe je goede prompts kunt opbouwen en goed snapt hoe je ChatGPT moet voeden. Net zoals je ooit hebt geleerd hoe je goed en effectief kunt Googelen, zo zie ik dat ook voor me voor deze nieuwe techniek (dat je dat moet leren).

Ben benieuwd hoe je de AI cursus gaat ervaren. Welke cursus is dat?
Verwijderd schreef op zondag 5 mei 2024 @ 22:46:
Zoek op ChatGPT prompt cheat sheet. Meer hoef je niet te weten en het is vooral gewoon veel gebruiken. Een cursus lijkt me vreemd en onnodig, het is geen skill ofzo maar gewoon ervaring.
Ga ik opzoeken, thx!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Rebunted schreef op zondag 5 mei 2024 @ 22:54:
[...]
Ik wil het vooral gebruiken als een hulpmiddel om zaken voor mij uit te zoeken of samen te vatten.
ChatGPT 'kan' niks uitzoeken voor je.
ChatGPT genereert random dingen op basis van jouw input en woordrelevantie en de training die gedaan is voor het model etc.

[ Voor 6% gewijzigd door YakuzA op 06-05-2024 16:25 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Pagina: 1