Ik heb last van het volgende: ongeveer om het half uur / 20 minuten valt de aardlekschakelaar van groep 3,4,5 uit.
/f/image/NgH6Kbn2nX6kH5Le1kpVBbx0.png?f=fotoalbum_large)
Deze staat dan naar beneden, de groepen schakelaars niet. Kan dus weer makkelijk aangezet worden, maar wel vervelend als dit elke keer gebeurt ivm de koelkast etc.
Nu heb ik geprobeerd om alles uit de stopcontacten te halen en zelfs groep 3, 4, en 5 volledig uit te zetten in de meterkast. Maar welke groep ik ook uitschakel, de aardlekschakelaar blijft zichzelf om de zoveel tijd uitschakelen. En het is ook moeilijk te lokaliseren omdat de groepen zichzelf dus niet uitschakelen.
/f/image/mYalzkHBqNZM0BY6w4D12tTL.png?f=fotoalbum_large)
Groep 3, 4 en 5 zijn uitgeschakeld als de aardlekschakelaar zichzelf uitschakelt. Het lijkt me dat het dus sowieso niks te maken heeft met groep 1 en 2, die blijven altijd werken. Maar goed, ik ben hier geen kenner van. Iemand een idee wat ik nog zelf zou kunnen doen / waaraan dit kan liggen? Bij voorbaat dank..
/f/image/NgH6Kbn2nX6kH5Le1kpVBbx0.png?f=fotoalbum_large)
Deze staat dan naar beneden, de groepen schakelaars niet. Kan dus weer makkelijk aangezet worden, maar wel vervelend als dit elke keer gebeurt ivm de koelkast etc.

/f/image/mYalzkHBqNZM0BY6w4D12tTL.png?f=fotoalbum_large)
Groep 3, 4 en 5 zijn uitgeschakeld als de aardlekschakelaar zichzelf uitschakelt. Het lijkt me dat het dus sowieso niks te maken heeft met groep 1 en 2, die blijven altijd werken. Maar goed, ik ben hier geen kenner van. Iemand een idee wat ik nog zelf zou kunnen doen / waaraan dit kan liggen? Bij voorbaat dank..