Subway 2.0 zit los en wiebelt

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emot
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 02-10 21:02
Op ons nieuwe toilet hebben we vandaag de Subway 2.0 toiletpot opgehangen. Deze heeft het Suprafix 3.0 ophangsysteem. We krijgen hem echter niet strak tegen de achterwand en wat we ook proberen, de pot blijft een beetje los van de achterwand hangen waardoor deze wiebelt als je er op gaat zitten.
We hebben het met en zonder isolatiemat geprobeerd, en ook andere dunnere isolatietape. De bevestigingsbouten kunnen niet vaster gedraaid worden en de beugel tegen de muur zit er strak en vast tegen.
Het enige wat we nog niet gedaan hebben is de pot afgekit, aangezien we hier geen vertrouwen in hebben.

Zijn hier oplossingen voor? Ik heb er wel het een en ander van gelezen, maar ik dacht dat dit enkel bij de 3.0 versie was en niet bij de 2.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybersijp
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-10 16:55
https://www.youtube.com/watch?v=qvWll0J_AXw bekeken ? Dat is het eerste wat mij te binnen schoot. misschien iets niet goed gevolgd ? Afvoer een aanvoer iets te lang nog waardoor hij niet strak genoeg er tegenaan kan ?

Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???