Ik heb een nieuwe PS5 gekocht met twee draadloze headphones (Sony Pulse Elite) om huisgenoten niet wakker te maken als we samen gamen. Ik krijg er echter maar 1 geïnstalleerd. Hoe installeer ik de andere?
Vraag
Alle reacties
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Hoi,sjacobie schreef op zondag 5 mei 2024 @ 12:01:
Ik heb een nieuwe PS5 gekocht met twee draadloze headphones (Sony Pulse Elite) om huisgenoten niet wakker te maken als we samen gamen. Ik krijg er echter maar 1 geïnstalleerd. Hoe installeer ik de andere?
De standaard vragen die je krijgt als je een topic opent staan er niet voor niks, volgende keer die dus ook graag invullen zodat we je zo goed mogelijk kunnen helpen. Daarnaast zien we erg graag wat je zelf al geprobeerd hebt, en waar je dan eventueel tegenaan loopt.
Ik zou voor nu zeggen: probeer het met bovenstaande video, mocht je er niet uit komen staat het je vrij om een nieuw topic aan te maken, maar dan graag wel met wat meer informatie.
Deze gaat dicht,
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Dit topic is gesloten.