Mijn vraag
Mijn LSC Smart Connect LED-strip heeft altijd uitstekend gewerkt maar was ineens offline. Daarom heb ik besloten deze te resetten, maar nu verbindt hij niet meer met mijn WiFi. Hij verbindt wel met de hotspot van mijn telefoon.
Relevante software en hardware die ik gebruik
-LSC Smart Connect LED-Strip
-TP-Link Deco M4 WiFi
-Samsung S10e en iPad 5 om de strip in proberen te stellen
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
-WiFi van 2,4 en 5 naar enkel 2,4 Ghz gezet
-Gastnetwerk van enkel 2,4 Ghz gemaakt
-Hotspot op mijn telefoon gemaakt van enkel 2,4 Ghz (werkt)
-De WiFi uitschakelen en de hotspot op mijn telefoon dezelfde SSID en ww geven als de WiFi en na het instellen de hotspot uitschakelen en de WiFi weer inschakelen (verbindt met de telefoon maar niet met de WiFi).
-De Tuya app gebruiken I.p.v LSC Smart Connect.
Ik heb thuis meer LSC Smart Connect lampen die allemaal uitstekend werken.
Het trucje met de hotspot dezelfde naam geven kwam ik op omdat we sinds een paar maanden de TP-Link WiFi hebben die ik dezelfde SSID en ww had gegeven zodat alles bleef werken zonder opnieuw in te hoeven stellen.
De ledstrip zit met secondelijm vastgeplakt, waardoor vervangen lastig is.
Mijn LSC Smart Connect LED-strip heeft altijd uitstekend gewerkt maar was ineens offline. Daarom heb ik besloten deze te resetten, maar nu verbindt hij niet meer met mijn WiFi. Hij verbindt wel met de hotspot van mijn telefoon.
Relevante software en hardware die ik gebruik
-LSC Smart Connect LED-Strip
-TP-Link Deco M4 WiFi
-Samsung S10e en iPad 5 om de strip in proberen te stellen
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
-WiFi van 2,4 en 5 naar enkel 2,4 Ghz gezet
-Gastnetwerk van enkel 2,4 Ghz gemaakt
-Hotspot op mijn telefoon gemaakt van enkel 2,4 Ghz (werkt)
-De WiFi uitschakelen en de hotspot op mijn telefoon dezelfde SSID en ww geven als de WiFi en na het instellen de hotspot uitschakelen en de WiFi weer inschakelen (verbindt met de telefoon maar niet met de WiFi).
-De Tuya app gebruiken I.p.v LSC Smart Connect.
Ik heb thuis meer LSC Smart Connect lampen die allemaal uitstekend werken.
Het trucje met de hotspot dezelfde naam geven kwam ik op omdat we sinds een paar maanden de TP-Link WiFi hebben die ik dezelfde SSID en ww had gegeven zodat alles bleef werken zonder opnieuw in te hoeven stellen.
De ledstrip zit met secondelijm vastgeplakt, waardoor vervangen lastig is.