Witgoed bestellen/kopen in Duitsland

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5pë©ïàál_Tèkén
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18:15
We willen nieuw witgoed aanschaffen en hebben gezien dat de prijzen in Duitsland een stuk lager liggen dan in NL. Alleen zitten we met de levering - hoe krijgen we het witgoed uit de Duitse webshop naar Nederland (Eindhoven)? Ik ga sowieso een aantal Duitse webshops mailen met de vraag wat tegen bijbetaling mogelijk is. Hebben jullie misschien ideeën of ervaringen hiermee? We kunnen zelf aan een flinke bus komen, dus naar Duitsland rijden om het daar ergens op te halen behoord tot de mogelijkheden.
Het gaat om de volgende producten;

Bosch WGB246070 - NL variant unsorted: Bosch WGB256A5NL - Serie 8 - Wasmachine met stoom - Energielabel A
Bosch WQB245B40 - uitvoering: Bosch Serie | 8 WQB245A5NL
Bosch DWB97CM50 - unsorted: Bosch DWB97CM50 - Serie 6 - Wandschouwkap

Team anti-scalp - wauw..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 14:34
je hebt de huifkar service - maar die is ook niet gratis (voor witgoed enkele tientjes voor accepteren). <- ze accepteren alles boven 10 kg niet meer.
voor rest: zelf rijden met busje, dan betaal je wel de benzine.
Let ook op als je garantie nodig hebt het kan zijn dat je de spullen naar duitsland moet brengen.

vanuit eindhoven is duitsland niet ver, verhuisdekens mee en in 1x alles kopen bij een FYSIEKE winkel. (webshop heb je een postadres nodig, met witgoed is het ondoenbaar, kleine pakketjes kan je laten leveren in post-kluis).

ps deze winkel is 7 uur rijden - dus ik zou andere winkel uitzoeken :)

[ Voor 11% gewijzigd door 99ruud99 op 04-05-2024 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EiT
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:13

EiT

Ik heb 2 ovens zelf opgehaald bij Alternate in Duitsland.

Maar ik je kan beter eerst een offerte opvragen via bijv. Bemmel & Kroon en/of keukenloods, vaak kan je nog best wat korting krijgen als je meerdere producten tegelijk koopt.

Druk en zetfouten voorbehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5pë©ïàál_Tèkén
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18:15
@EiT Nou Ik belde keukenloods, en kreeg een 'warm' onthaal *ahum*. "Als u daar vertrouwen in heeft moet u het vooral daar bestellen". Bedankt voor de tip in ieder geval :)

Team anti-scalp - wauw..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:00

aex351

I am the one

Zijn er nog alternatieven? Eigenlijk wat er minimaal nodig is een afleveradres in Duitsland, vlakbij de grens en dat je het dan zelf kan komen ophalen. Ik heb nog niets gevonden dat hier op lijkt.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:11

PoweRoy

funky!

Ik heb bij mijn nieuwe keuken 9 jaar geleden wat apparatuur uit duitsland laten bezorgen.
De oven en inductiekookplaat waren dusdanig goedkoper in duitsland. (bv 1100 vs 2000+ voor identieke neff kookplaat)
De koelkast/vriezer/vaatwasser/afzuigkap (bosch) heb ik gewoon in nederland gehaald. Dat was maar 10tjes werk en geen zin had in garantie issues. Via Keukenloods, na mail communicatie kreeg je korting.

De shops waren: Elektroshop Wagner en notebooksbilliger. Beide via DHL geleverd. De kookplaat kwam kapot aan, na bellen kwam er een nieuwe aan en de oude retour. Bellen was wat lastiger omdat er geen engels praten collega's waren.

Via idealo de winkels gevonden.

[ Voor 7% gewijzigd door PoweRoy op 04-09-2025 12:53 ]

[This space is for rent]

• noordpool
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:57
Wij hebben 5 jaar geleden ook al onze keukeninbouw bij Elektroshop Wagner gekocht. Vooral veel Neff wat je hier minder ziet, zoals een hide and slide oven. Alles is keurig bezorgd door een Nederlandse transporteur. Garantie nooit nodig gehad, alles werkt nog prima.

• n8tur3
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:12
Grote spullen worden per vrachtauto geleverd vanaf €55. Kan dus bij veel spullen de besparing ook teniet doen. Bel eerst eens met ze.
Grootste probleem zijn kosten retourzendingen en garantie.
In DE is het 2 jaar en dan einde. Die doen niet aan onze "garantie" op verwachte levensduur. Zie ook het verschil tussen "Garantie" en "Gewährleistung".
Pagina: 1