Witgoed bestellen/kopen in Duitsland

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5pë©ïàál_Tèkén
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-05 08:58
We willen nieuw witgoed aanschaffen en hebben gezien dat de prijzen in Duitsland een stuk lager liggen dan in NL. Alleen zitten we met de levering - hoe krijgen we het witgoed uit de Duitse webshop naar Nederland (Eindhoven)? Ik ga sowieso een aantal Duitse webshops mailen met de vraag wat tegen bijbetaling mogelijk is. Hebben jullie misschien ideeën of ervaringen hiermee? We kunnen zelf aan een flinke bus komen, dus naar Duitsland rijden om het daar ergens op te halen behoord tot de mogelijkheden.
Het gaat om de volgende producten;

Bosch WGB246070 - NL variant unsorted: Bosch WGB256A5NL - Serie 8 - Wasmachine met stoom - Energielabel A
Bosch WQB245B40 - uitvoering: Bosch Serie | 8 WQB245A5NL
Bosch DWB97CM50 - unsorted: Bosch DWB97CM50 - Serie 6 - Wandschouwkap

Team anti-scalp - wauw..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 23:06
je hebt de huifkar service - maar die is ook niet gratis (voor witgoed enkele tientjes voor accepteren). <- ze accepteren alles boven 10 kg niet meer.
voor rest: zelf rijden met busje, dan betaal je wel de benzine.
Let ook op als je garantie nodig hebt het kan zijn dat je de spullen naar duitsland moet brengen.

vanuit eindhoven is duitsland niet ver, verhuisdekens mee en in 1x alles kopen bij een FYSIEKE winkel. (webshop heb je een postadres nodig, met witgoed is het ondoenbaar, kleine pakketjes kan je laten leveren in post-kluis).

ps deze winkel is 7 uur rijden - dus ik zou andere winkel uitzoeken :)

[ Voor 11% gewijzigd door 99ruud99 op 04-05-2024 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EiT
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:14

EiT

Ik heb 2 ovens zelf opgehaald bij Alternate in Duitsland.

Maar ik je kan beter eerst een offerte opvragen via bijv. Bemmel & Kroon en/of keukenloods, vaak kan je nog best wat korting krijgen als je meerdere producten tegelijk koopt.

Druk en zetfouten voorbehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5pë©ïàál_Tèkén
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-05 08:58
@EiT Nou Ik belde keukenloods, en kreeg een 'warm' onthaal *ahum*. "Als u daar vertrouwen in heeft moet u het vooral daar bestellen". Bedankt voor de tip in ieder geval :)

Team anti-scalp - wauw..