Ik heb een Seagate 18 TB schijf, de ST1800NM000J-2TV103. Deze draait nu in een oude pc maar het was de bedoeling deze schijf extern voor back-up aan te kunnen sluiten op de pc door middel van een HDD docking station. Echter, ik heb een Sharkoon en merkloos HDD dockingstation en deze blijken niet meer dan 4 TB en 8 TB te ondersteunen.
Bij de productinformatie van HDD - dockingstations, HDD- usb cases en ook vaak niet bij de NASstations, vind ik niet de informatie die aangeeft of deze harde schijf erin gaat werken.
Heeft iemand een suggestie welk product ik voor deze HDD kan gebruiken om het extern te benaderen? Het mag een dockingstation, HDD-case of NASstation zijn.
Bij de productinformatie van HDD - dockingstations, HDD- usb cases en ook vaak niet bij de NASstations, vind ik niet de informatie die aangeeft of deze harde schijf erin gaat werken.
Heeft iemand een suggestie welk product ik voor deze HDD kan gebruiken om het extern te benaderen? Het mag een dockingstation, HDD-case of NASstation zijn.