Wifi versterker wordt niet gevonden

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liz123
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 07-08-2024
Mijn vraag
Als ik de MD Goods wifi versterker aansluit, wordt deze niet gevonden. Ik heb een nieuwe internet provider en dus ook een nieuwe modem. Afgelopen week al uren bezig geweest om de sonos erop te krijgen, dat kan alleen op 2,4ghz. Ik heb daarom een 5ghz en 2,4 ghz internet aangemaakt. Maar nu ik dingen gewijzigd heb doet de wifi versterker het niet meer. Hij vindt ook niet alleen het 2,4ghz netwerk en verbinden via wps lukt ook niet. De naam "ext", de naam van de versterker, is gewoon niet te vinden bij netwerken als ik het in het stopcontact steek. Ik heb verder de SSID naam en wachtwoord van de modem aangepast, maar daarna de wifi versterker gereset en modem opnieuw aan. De versterker kan ik niet vinden. Wat kan ik nu doen? 5ghz helemaal uitzetten? Dat werkte wel, maar dat is voor de basis in huis wel een beter netwerk.. HelpπŸ˜…

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:03

nelizmastr

Goed wies kapot

Wellicht slim om geen goedkope China versterker te nemen maar een oplossing via je provider te regelen? O.a. KPN, Ziggo en Odido hebben plug en play oplossingen.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liz123
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 07-08-2024
Ja daar betaal ik weer maandelijkse kosten voor. Terwijl ik had gehoopt dat het internet van mijn nieuwe provider in mijn kleine tussenwoning overal wel bereikte..Zon extender via de provider is behoorlijk duur. En het werkte goed! Totdat ik het internet ging aanpassen.. πŸ˜…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• saaltink
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:42
Liz123 schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 21:35:
Ja daar betaal ik weer maandelijkse kosten voor. Terwijl ik had gehoopt dat het internet van mijn nieuwe provider in mijn kleine tussenwoning overal wel bereikte..Zon extender via de provider is behoorlijk duur. En het werkte goed! Totdat ik het internet ging aanpassen.. πŸ˜…
Als je alleen een klein appartementje wil voorzien van wifi moet je de router van de provider in het midden van je appartement ophangen. Als dit niet mogelijk is, is uit de meterkast al een goede eerste stap.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChaserBoZ_
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-04 22:04
Liz123 schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 21:35:
Ding resetten naar fabrieksstandaard en opnieuw beginnen?

Met een klein appartement zou de ISP router voldoende kunnen zijn, zo niet, overweeg dan een los accesspoint in plaats van een extender/repeater.

'Maar het heeft altijd zo gewerkt . . . . . . '