VEVOR Druktank Verftank , compressor continue nodig ?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickberg
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 23-06 19:30
Ben al dagen aan t googlen, hopelijk iemand een antwoord. Ik zit te denk om of een electrische verfspuit te nemen of een verftank . Deze moet om goed t werken onder druk gezet te worden met of een compressor of bv. ( cheapo een fietpomp ). ( VEVOR Druktank Verftank Spray Paint Drukpot 2L )

Wat ik nog niet kan vinden, als deze eenmaal op druk is ( 45 psi dacht ik ) is deze tank dan los te gebruiken zonder compressor , en hoe lang zal ie +/- meegaan ( spuiten 10 Houten tuin schermen )

andere keuze is een Wagner w690 , of een Vevor X6 systeem ( of gewoon de roller :) )

hopelijk iemand die iets meer kan vertellen hierover.

dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon 73
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-07 21:29
Verf spuiten verbruikt flink wat perslucht. Je hebt een compressor nodig van minimaal 100liter aanzuig, liefst meer.
Wordt nogal een investering voor 10 tuinschermen. Ik zou een verfspuit huren of kwast gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickberg
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 23-06 19:30
uiteindelijk wil ik m ook voor andere doeleinden gebruiken, vond de prijs ( 160euro) eigenlijk prima. maar het is dus niet zo als ie eenmaal onder druk gezet is de tank, dat je m zonder compressor een tijd kan gebruiken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceM
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07:53
Als ik het product bekijk dan breng je de tank op druk met een compressor en kun je hem daarna zonder compressor gebruiken (tot de lucht op is). Hoe je aan 160 euro komt snap ik alleen niet?

Ik heb wel mijn vraagtekens bij dit product, voor 50 euro kan het eigenlijk niet veel zijn.

Edit: hm, ik heb toch mijn twijfels, mogelijk moet de compressor er wel continu aan. Ik zou zeggen, neem contact met ze op.

[ Voor 10% gewijzigd door IceM op 04-05-2024 20:17 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon 73
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-07 21:29
patrickberg schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 19:33:
....maar het is dus niet zo als ie eenmaal onder druk gezet is de tank, dat je m zonder compressor een tijd kan gebruiken ?
Natuurlijk kun je verf spuiten zodra de tank op druk is. Maar dat is zó afgelopen.
Als je een streep van 20-30cm kunt spuiten dan is het wel afgelopen, waarschijnlijk al minder.