[V&A] 'Verkrijgbaar sinds' toevoegen als filter

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BdK9001
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:58

BdK9001

Kalm aan en rap een beetje

Topicstarter
1. Welk probleem ervaar je?
- wanneer ik op zoek ben naar een gebruikt product wil ik graag kunnen filteren op introductiedatum, momenteel kan ik in V&A alleen 'maximale leeftijd ' gebruiken als filter
2. Waarom is dat een probleem?
- ik krijg dan regelmatig producten te zien die al langer op de markt zijn dan dat de leeftijd van het specifieke product is. Bijvoorbeeld iemand die in 2022 een telefoon uit 2021 nieuw gekocht heeft, deze komt door de filter van max 2 jaar oud heen, maar het model is dus al langer dan 2 jaar op de markt, en daarmee al 'meer achterhaald' dan wanneer ik zou kunnen filteren op 'verkrijgbaar sinds' De huidige workaround is om steeds door te klikken naar de pagina met specificaties in de pricewatch.
3. Hoe vaak loop je er tegenaan?
- bij de meeste zoektochten in V&A
4. Hoe ziet de ideale oplossing er voor jou uit?
- het filter 'verkrijgbaar sinds' zoals dat in de pricewatch zit toevoegen aan V&A. Mogelijk krijgt je dan niet alle mogelijke resultaten, bijvoorbeeld wanneer iemand geen product gekoppeld heeft aan de advertentie, waardoor de relevante info uit de pricewatch niet opgehaald kan worden.

Het voelt een beetje als een 'mij'-probleem, maar zeker met het oog op updates en software ondersteuning kan het denk ik interessant zijn om ook bij V&A te kunnen filteren op 'verkrijgbaar sinds', om zo te zien hoe lang een product al op de markt is.

Kalm aan! En rap een beetje!