VEVOR Druktank Verftank , compressor continue nodig ?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickberg
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 10-09 17:43
Ben al dagen aan t googlen, hopelijk iemand een antwoord. Ik zit te denk om of een electrische verfspuit te nemen of een verftank . Deze moet om goed t werken onder druk gezet te worden met of een compressor of bv. ( cheapo een fietpomp ). ( VEVOR Druktank Verftank Spray Paint Drukpot 2L )

Wat ik nog niet kan vinden, als deze eenmaal op druk is ( 45 psi dacht ik ) is deze tank dan los te gebruiken zonder compressor , en hoe lang zal ie +/- meegaan ( spuiten 10 Houten tuin schermen )

andere keuze is een Wagner w690 , of een Vevor X6 systeem ( of gewoon de roller :) )

hopelijk iemand die iets meer kan vertellen hierover.

dank

[ Voor 4% gewijzigd door patrickberg op 04-05-2024 16:53 ]

Beste antwoord (via patrickberg op 05-05-2024 14:42)

• Twardt
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 00:01
@patrickberg ik denk dat je meer kans op respons krijgt als je deze vraag op een andere plek stelt, In het bouwen en klussen deel bijvoorbeeld. Deze vraag heeft niet zoveel met mobiliteit te maken.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Twardt
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 00:01
@patrickberg ik denk dat je meer kans op respons krijgt als je deze vraag op een andere plek stelt, In het bouwen en klussen deel bijvoorbeeld. Deze vraag heeft niet zoveel met mobiliteit te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickberg
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 10-09 17:43
zag t al :) , wilde m verplaatsen, maar uiteindelijk een nieuwe post gestart in de juiste topic :)