Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JFK68
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 10-05-2024
Goededag,
Is het nu werkelijk waar dat Windows 11 een stap terug in de tijd heeft gedaan door bij 2 of meer gebruikers (mijn vrouw en ik) altijd 1 en dezelfde beeldschermresolutie gebruikt wordt? Sinds Windows 10 en volgens mij ook Windows 7 was dat niet meer zo. Daarvoor loste ik het op met het tooltje Multires maar dat gaf ook weer narigheid dat bij het overschakelen de pictogrammen op het bureaublad verschoven.
Ik heb nu sinds gisteren Windows 11 draaien maar de resolutie houdt hij niet per gebruiker vast. De ijdele hoop dat soortgelijke probleem met de audiovolume opgelost zou zijn had ik toch al niet maar dit is echt een stap van 10 jaar terug in de tijd.
Ben ik e enige met dit euvel of hoe nlossen jullie dit op?
Ik hoor graag wat ik hier aan kan doen. Misschien iets in het register wjzigen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Heeft Windows dat ooit ondersteund dan? Ik kan niet anders herinneren dan dat dat apparaat-brede keuzes zijn.

Ik heb er geen ervaring mee, maar zoeken bij google naar 'windows 11 resolution per user' wijst naar https://www.the-sz.com/products/carroll/

Ik ken die software niet en weet dus ook niet of het te vertrouwen is / of het werkt.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonDaaf
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-05 12:49
Maar waarom zou je de resolutie instellen op iets anders dan de native resolutie van je scherm? Als tekst en icoontjes groter moeten kan je misschien de schaal en lay-out aanpassen?