Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supervinnie40
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05 12:29
Hoi,

Ik wou mijn galaxy S24 Ultra resetten, maar met mijn dikke vingers drukte ik op de verkeerde knop....
Ik heb alle knoppen al in diverse combinaties ingedrukt, maar hij gaat niet meer uit.
Ook geprobeerd via adb geprobeert met "fastboot devices" en "reboot". Maar hij wordt bij de usb poort al niet herkend. Dus dat werkt ook niet.

Iemand nog een tip....? Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u16j1wygEQRyw6djaIvJmqWZju0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fax7fKmKB34eRpgKLWSjmBg3.jpg?f=fotoalbum_large

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Ook geprobeerd side en vol- voor 15 seconde ingedrukt te houden? Normaal forceer je daarmee een herstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supervinnie40
hcQd schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 18:18:
Ook geprobeerd side en vol- voor 15 seconde ingedrukt te houden? Normaal forceer je daarmee een herstart.
Jep. Power voor een paar minuten, power + volume up (of down), beide volume + power en volume buttons ingedrukt houden.
Zelfs geprobeerd kort in, los, kort in, los etc.

Niet geholpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hcQd
  • Nu online
Een ding wat ik me afvraag, telefoons van Samsung hebben geen fastboot, dus waar komt dit menu vandaan?

Verder kun je natuurlijk geduld betrachten, als de accu leeg is gaat hij vanzelf uit.

[ Voor 30% gewijzigd door hcQd op 04-05-2024 19:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vandeven66
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 16:00
hcQd schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 19:23:
Een ding wat ik me afvraag, telefoons van Samsung hebben geen fastboot, dus waar komt dit menu vandaan?

Verder kun je natuurlijk geduld betrachten, als de accu leeg is gaat hij vanzelf uit.
Wat mij ook opvalt is dat ik een backlight zie op de foto, of in iedergeval lijkt dat zo.
Bij een oled scherm zou dat niet zo zichtbaar moeten zijn lijkt me.
Het lijkt op een fastboot mode die je vaak op neppe telefoons ziet. Beetje zoals hier.

[ Voor 6% gewijzigd door vandeven66 op 04-05-2024 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supervinnie40
hcQd schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 19:23:

Wellicht dat hij daarom vastgelopen is dan? Hij probeert iets te doen dat helemaal niet kan?
Hopelijk komt het menu niet terug na het opnieuw opladen...
vandeven66 schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 19:35:
[...]

Wat mij ook opvalt is dat ik een backlight zie op de foto, of in iedergeval lijkt dat zo.
Bij een oled scherm zou dat niet zo zichtbaar moeten zijn lijkt me.
Het lijkt op een fastboot mode die je vaak op neppe telefoons ziet. Beetje zoals hier.
Ik heb ooit een Galaxy S8+ via Aliexpress gekocht en die had het ook.
Verder nooit problemen mee gehad en die is zelfs een keer naar Samsung Repair center geweest vanwege een kapot component. Zij hebben er nooit iets over gezegd.

Daarmee wil ik niet zeggen dat het heel normaal is, maar wel dat ik er zelf niet verbaasd om was.Ik hoop toch stiekem dat deze telefoon niet nep is.... :-(

Deze telefoon is overgenomen van een vriend van de familie die in Japan woont. Hij zei dat de prijzen daar een stuk gunstiger zijn en dat hij sowieso ging overstappen op een andere telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandeven66
supervinnie40 schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 20:02:
[...]

Wellicht dat hij daarom vastgelopen is dan? Hij probeert iets te doen dat helemaal niet kan?
Hopelijk komt het menu niet terug na het opnieuw opladen...

[...]

Ik heb ooit een Galaxy S8+ via Aliexpress gekocht en die had het ook.
Verder nooit problemen mee gehad en die is zelfs een keer naar Samsung Repair center geweest vanwege een kapot component. Zij hebben er nooit iets over gezegd.

Daarmee wil ik niet zeggen dat het heel normaal is, maar wel dat ik er zelf niet verbaasd om was.Ik hoop toch stiekem dat deze telefoon niet nep is.... :-(

Deze telefoon is overgenomen van een vriend van de familie die in Japan woont. Hij zei dat de prijzen daar een stuk gunstiger zijn en dat hij sowieso ging overstappen op een andere telefoon.
Kun je eens een volledige foto van het toestel maken incl achterkant?

Als het een nep toestel is het herstellen van dit probleem misschien anders, dan weten we waar we naar moeten kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supervinnie40
vandeven66 schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 20:11:
[...]

Kun je eens een volledige foto van het toestel maken incl achterkant?

Als het een nep toestel is het herstellen van dit probleem misschien anders, dan weten we waar we naar moeten kijken.
Alstu: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/513zYLOkGrsPqy3noXm_RTWSOck=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/x41QxsrP5ewQiVK8p5xICOg7.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yDcLU5modNnBElIHSyDvfKF7exI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WHjCiLAVZog4Snom4ewGltEc.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NIdJH0zSdNQFmsRWnz7sb9sQ1lI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/O3MBoNGIMUL7hkn0GA6cNGAG.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oVxaBqR587VITpz1oxA9l4_OkaQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WPzCLqv4SKcJXguUOZfSJRJ6.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rwaxiij0BHSfBUSkl3C1kmLlgAg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8Zg85d4yfReCk6hS2quN3d9c.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vandeven66
Ik vrees inderdaad dat het een replica is, o.a. te zien aan de camera lenzen (eerste lens hoort bijv niet zo klein te zijn), maar ook bij de USB-C poort (kwaaltje net erboven, hier een voorbeeldje bij een andere replica) Plus natuurlijk de backlight op het scherm.

Als je de aan/uit knop ingedrukt houdt (15 sec ofzo), verandert er dan helemaal niks? Normaal verwacht je dan wel een kleine restart oid. Als hij na een restart weer opnieuw in fastboot zit het dieper. Maar als de telefoon niks doet als je de power knop ingedrukt blijft houden is wel erg gek, dat lijkt bij andere wel te werken met hetzelfde fastboot menuutje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Nu online
Als ik de onderkant vergelijk met deze, zie ik verschillen met de tray (dikker, en verder van de antenne), ook zitten dat de antennes even ver van de kant in tegenstelling van de jouwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HerZon
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
De camera lenzen zijn wel heel duidelijk, die wijken praktisch allemaal af van een orginele.
De letters van het zogenaamde 'menu', zijn ook anders dan die bij een normale Samsung.
En het bootmenu bij Samsung zit veel hoger en heeft ook veel meer opties.

[ Voor 51% gewijzigd door HerZon op 04-05-2024 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18:25
Ben ook bang dat dit geen echte S24 Ultra is... camera's lijken niet te kloppen, de onderkant zoals @hcQd komt niet overeen met product afbeeldingen. Ook de wat vage opdruk van het logo op de achterkant... het ziet er niet best uit.

Google maar eens op 'fake galaxy s24 ultra'... foto's en video's die je vind hebben allemaal dezelfde afwijkingen als jouw foto's laten zien. Toestellen zijn voor rond de €200,- te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
MicGlou schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 22:40:
Ben ook bang dat dit geen echte S24 Ultra is... camera's lijken niet te kloppen, de onderkant zoals @hcQd komt niet overeen met product afbeeldingen. Ook de wat vage opdruk van het logo op de achterkant... het ziet er niet best uit.

Google maar eens op 'fake galaxy s24 ultra'... foto's en video's die je vind hebben allemaal dezelfde afwijkingen als jouw foto's laten zien. Toestellen zijn voor rond de €200,- te vinden.
Het belangrijkste mis ik nog onder het logo. Daar staat normaal de imei code en CE markering en nog wat meer tekst.
Deze tekst staat schijnbaar alleen op Europese toestellen.

[ Voor 10% gewijzigd door Gismo1979 op 04-05-2024 23:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hcQd
  • Nu online
Gismo1979 schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 23:17:
Het belangrijkste mis ik nog onder het logo. Daar staat normaal de imei code en CE markering en nog wat meer tekst.
Alleen bij toestellen die in Europa worden verkocht, toestellen uit de rest van de wereld hebben alleen het Samsung-logo. Deze zou uit Japan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Niet online
@hcQd Klopt dat deze uit Japan komt. Ik dacht dat deze tekst er altijd op stond. My bad. Weer wat geleerd vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supervinnie40
Ok, dat is behoorlijk [geen-net-woord].

Wat er nog bij komt is dat ik de telefoon zo weggelegd heb vannacht. Ik kreeg hem toch niet uit.
Vanmorgen was hij wel uit, maar... Nu doet hij niks meer. Laat zich niet opladen en reageert ook niet meer op het indrukken van een knop.

Als ik dit niet opgelost krijg heb ik nu een heel duur stukje plastic waar ik niks mee kan.

Not very happy....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
supervinnie40 schreef op zondag 5 mei 2024 @ 06:40:
Ok, dat is behoorlijk [geen-net-woord].

Wat er nog bij komt is dat ik de telefoon zo weggelegd heb vannacht. Ik kreeg hem toch niet uit.
Vanmorgen was hij wel uit, maar... Nu doet hij niks meer. Laat zich niet opladen en reageert ook niet meer op het indrukken van een knop.

Als ik dit niet opgelost krijg heb ik nu een heel duur stukje plastic waar ik niks mee kan.

Not very happy....
Daarom altijd tweedehands met bon overnemen om bij de winkel aan te kunnen kloppen.
Nu te goeder trouw gedaan natuurlijk, en misschien is er nog wat mee te doen als je de oorspronkelijke verkoper kunt contacteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• supervinnie40
Ik heb die kennis wel een bericht gestuurd, maar het is bekend dat hij niet altijd snel reageert. Even afwachten wat er gedaan kan worden dus.

Toch beetje zuur, want ondanks de voordelige prijs was het een hoop geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
supervinnie40 schreef op zondag 5 mei 2024 @ 06:40:
Een echte S24 Ultra is ook niet van plastic. De achterkant is van glas en het frame van titanium.

Het goede nieuws is dat je voor minder dan 100 euro weer een nieuwe kunt scoren: https://nl.aliexpress.com/item/1005006845460322.html 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supervinnie40
RepareerDroid schreef op zondag 5 mei 2024 @ 13:34:
[...]
Een echte S24 Ultra is ook niet van plastic. De achterkant is van glas en het frame van titanium.

Het goede nieuws is dat je voor minder dan 100 euro weer een nieuwe kunt scoren: https://nl.aliexpress.com/item/1005006845460322.html 8)
Redder in de nood, dan heb ik alsnog voor een mooi prijsje het vlaggenschip van Samsung in huis 🤣🤣.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Niet online
supervinnie40 schreef op zondag 5 mei 2024 @ 17:19:
[...]

Redder in de nood, dan heb ik alsnog voor een mooi prijsje het vlaggenschip van Samsung in huis 🤣🤣.
Nee hoor, dat is echt een replica. >:) ;) :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• supervinnie40
Nou, het verhaal is inmiddels behoorlijk uitgebreid, voldoende dat het vast mooi leesvoer is voor jullie ;-).

Mijn kennis hoorde dat ik aan het zoeken was voor een Galaxy S24 Ultra. Ik heb vroeger veel voor hem gedaan en hij zag zijn kans schoon om eens iets voor mij te doen. Helaas lukte het niet om in Japan een goede deal te vinden (blijkbaar schelen die prijzen niet veel met EU). Vervolgens is hij op Marktplaats gaan zoeken en heeft zijn broer zover gekregen om een telefoon op te gaan halen die hij gevonden had.
Toen hij een week later naar Nederland kwam, heeft zijn broer hem opgehaald en hem de telefoon gegeven.

Aangezien het niet zo'n spannend verhaal was, heeft hij het verhaal een beetje gebogen naar iets interessanters om aan mij te vertellen.

Uiteraard voelt hij zich momenteel ook behoorlijk voor gek staan. Niet alleen omdat hij eerlijk moest vertellen dat het verhaal niet zo spannend was, maar ook omdat hij dus niet genoeg opgelet heeft om te herkennen dat de telefoon nep was.

Zijn broer heeft inmiddels aangifte gedaan bij de politie en dat gaat tegenwoordig automatisch naar Marktplaats toe. Hij heeft de verkoper wel geprobeerd te benaderen, maar die reageert gewoonweg niet meer. Het is nu dus even de vraag wat de mogelijkheden zijn. Zijn broer heeft aangegeven volledig mee te willen werken. Hij heeft aangifte gedaan en is zeker bereid om verdere stappen te nemen.

We hebben:
Voornaam
Omschrijving van uiterlijk
Adres
Screenshots van advertentie
Screenshots van prive berichten
Dashcam bewijs dat hij daar aan de deur is geweest

Na wat Googlen kwam ik wel wat tegen over Dwaling, maar dan moet er ook een advocaat bij komen om af te dwingen. Die kosten mogen we natuurlijk zelf ophoesten, en de vraag is of het dat waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
Ik denk dat er nog een optie is, Samsung inlichting, nep spul en inbreuk op merken recht is wel een dingetje.
Misschien helpt het jou financieel niet, maar de verkoper kan wel aangepakt worden via die weg, mogelijk zelfs voor belasting ontduiking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supervinnie40
Samsung inlichten is ook een optie inderdaad. Vooral omdat het Imei nummer op de verpakking (en de telefoon) wel geregistreerd staat als een Galaxy S24 Ultra.

Daarom wil ik ook een lijst maken van specificaties die niet overeen komt.

Wat ik tot nu toe heb:
- Heeft geen glazen achterkant
- Heeft geen Oled scherm
- Wordt niet herkend als een S24 Ultra (Google Play herkend het als een Note10)
- Wordt niet herkend door de Samsung USB driver
- Heeft vermoedelijk geen Exynos processor (moet nog zoeken hoe ik dit kan controleren)
- Heeft vermoedelijk niet 12gb werkgeheugen
- Glazen scherm is flexibel, meer dan een Gorilla glazen scherm zou mogen zijn
- De camera's zouden niet kloppen (ik moet nog beter vergelijk materiaal zoeken om dit hard te maken)
- De SIM card opening zou niet kloppen (ik moet nog beter vergelijkmateriaal zoeken om dit hard te maken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Nu online
Voor het identificeren van de soc kun je cpu-z gebruiken, helaas heeft de huidige versie een bug waardoor de tabbladen vaak leeg blijven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Michel
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-05 09:24
supervinnie40 schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 16:03:
Samsung inlichten is ook een optie inderdaad. Vooral omdat het Imei nummer op de verpakking (en de telefoon) wel geregistreerd staat als een Galaxy S24 Ultra.

Daarom wil ik ook een lijst maken van specificaties die niet overeen komt.

Wat ik tot nu toe heb:
- Heeft geen glazen achterkant
- Heeft geen Oled scherm
- Wordt niet herkend als een S24 Ultra (Google Play herkend het als een Note10)
- Wordt niet herkend door de Samsung USB driver
- Heeft vermoedelijk geen Exynos processor (moet nog zoeken hoe ik dit kan controleren)
- Heeft vermoedelijk niet 12gb werkgeheugen
- Glazen scherm is flexibel, meer dan een Gorilla glazen scherm zou mogen zijn
- De camera's zouden niet kloppen (ik moet nog beter vergelijk materiaal zoeken om dit hard te maken)
- De SIM card opening zou niet kloppen (ik moet nog beter vergelijkmateriaal zoeken om dit hard te maken)
Ik heb een s24 ultra demo toestel liggen van het werk welke we rechtstreeks van Samsung NL kopen. Als je referentie foto's nodig hebt mag je altijd een pb sturen! Kan maandag foto's maken indien nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• supervinnie40
Michel schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 16:59:
[...]

Ik heb een s24 ultra demo toestel liggen van het werk welke we rechtstreeks van Samsung NL kopen. Als je referentie foto's nodig hebt mag je altijd een pb sturen! Kan maandag foto's maken indien nodig.
Daar ga ik zeker gebruik van maken. Eerst even een lijstje maken met dingen die ik nog moet verifiëren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supervinnie40
hcQd schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 16:45:
Voor het identificeren van de soc kun je cpu-z gebruiken, helaas heeft de huidige versie een bug waardoor de tabbladen vaak leeg blijven.
Bedankt, ik heb nu Device Info HW als app gebruikt en die heeft al heel wat nuttige info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel
supervinnie40 schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 17:19:
[...]

Daar ga ik zeker gebruik van maken. Eerst even een lijstje maken met dingen die ik nog moet verifiëren.
Laat maar weten, ik heb het toestel voor een jaar liggen haha. Even weekendje weg, maandag weer thuis dus vanaf dan kan het. Ik hoor het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fopjurist
  • Registratie: Mei 2021
  • Niet online

fopjurist

mr.drs. fopjurist

supervinnie40 schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 09:09:
We hebben:
Voornaam
Omschrijving van uiterlijk
Adres
Screenshots van advertentie
Screenshots van prive berichten
Dashcam bewijs dat hij daar aan de deur is geweest

Na wat Googlen kwam ik wel wat tegen over Dwaling, maar dan moet er ook een advocaat bij komen om af te dwingen. Die kosten mogen we natuurlijk zelf ophoesten, en de vraag is of het dat waard is.
Je hebt geen advocaat nodig. Het is wel belangrijk dat de voornaam en het adres kloppen, en dat hij op dat adres is ingeschreven.

[ Voor 10% gewijzigd door fopjurist op 10-05-2024 17:34 ]

Beschermheer van het consumentenrecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supervinnie40
fopjurist schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 17:34:
[...]

Je hebt geen advocaat nodig. Het is wel belangrijk dat de voornaam en het adres kloppen, en dat hij op dat adres is ingeschreven.
Voor de aangifte niet inderdaad. Maar hij laat niks van zich horen dus ik vermoed dat hij geen gehoor geeft aan mijn uitoefening van het Burgerlijk recht op basis van Dwaling.
Om dat af te dwingen moet ik toch een advocaat hebben? Of kan dat ook anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supervinnie40
Nieuwe vraag: de verkoper zei in zijn advertentie dat de imei nummers overeenkwamen met een Galaxy S24 Ultra. Als ik deze invoer op diverse websites (ook op Samsung) dan krijg ik inderdaad een Galaxy S24 Ultra te zien.
Weet iemand hoe dit zit?

Ik vermoed dat Imei nummers ook genept kunnen worden, maar ik kan geen goede website vinden die hier meer (betrouwbare) uitleg over geeft. Zelf weet ik dat het advies doorgaans is om het imei nummer te checken. Wat in dit geval dus een vals positief geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fopjurist
  • Registratie: Mei 2021
  • Niet online

fopjurist

mr.drs. fopjurist

supervinnie40 schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 21:30:
[...]

Voor de aangifte niet inderdaad. Maar hij laat niks van zich horen dus ik vermoed dat hij geen gehoor geeft aan mijn uitoefening van het Burgerlijk recht op basis van Dwaling.
Om dat af te dwingen moet ik toch een advocaat hebben? Of kan dat ook anders?
Bij de kantonrechter (die is bevoegd omdat je minder dan €25.000 vordert) heb je geen advocaat nodig. Je moet wel even opletten dat de zaak door de koper van de telefoon wordt gestart. Je vordert dan ontbinding en terugbetaling op grond van nonconformiteit (is wat makkelijker dan dwaling).

Het kan een twistpunt worden of de telefoon die je nu hebt dezelfde is als die de broer van je kennis heeft opgehaald. De verkoper kan glashard beweren een echte S24 ultra te hebben geleverd. Het zou mooi zijn als de afwijkende camera al in de advertentie zichtbaar is of het IMEI-nummer dat de verkoper heeft gecommuniceerd overeenkomt, maar anders kunnen een aangifte van die broer, een reactie (of gebrek daarvan) van de verkoper, of online ervaringen van anderen die door dezelfde verkoper zijn opgelicht helpen de rechter te overtuigen.

Beschermheer van het consumentenrecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supervinnie40
Interessant, hij had namelijk een foto in zijn advertentie staan met een screenshot van de Imei nummers. Volgens mij zelfs met het doosje en dezelfde imei nummers.
Ik heb daar screenshots van gemaakt.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• supervinnie40
Tijd voor een update!

Met behulp van een paar Tweakers is het gelukt om een uitgebreide opsomming te maken van de diverse eigenschappen/specificaties waarin de originele en de imitatie telefoon met elkaar verschillen. Daarnaast zijn er diverse topics en technische gegevens gevonden die aangeven hoe IMEI nummers vervalst kunnen worden, hoe goedkoop imitatie toestellen kunnen zijn en dat dit een groeiend probleem is.
Dankzij @fopjurist is het gelukt om een dagvaarding op te stellen met uitgebreide opsommingen van de feiten en bevindingen zodat de tegenpartij hiermee benaderd kon worden.

Via een gerechtsdeurwaarder is vervolgens de dagvaarding afgerond en voorgelegd aan de tegenpartij. en ingediend bij het kantonrecht. Uiteindelijk heeft de tegenpartij besloten te willen schikken voordat de zaak voor zou komen. En inmiddels heb ik mijn geld terug en zijn de gemaakte onkosten geheel vergoed.

Ondanks dat het een nare situatie is geweest, is het zeer prettig dat de gehele kwestie succesvol afgerond is. En ik ben een paar Tweakers zeer dankbaar voor hun hulp en assistentie! Ik weet niet of zij bij naam genoemd willen worden, dus ik houdt het even bij "jullie weten wie jullie zijn". Zonder hun hulp en advies was het nooit gelukt om dit eindresultaat te bereiken.

Daarnaast uiteraard ook een dankwoord aan iedereen die in dit topic gereageerd heeft en zijn/haar advies heeft gedeeld om tot een oplossing te komen. Het is fijn dat er meegedacht wordt om een situatie op te lossen.

Samengevat: Missie geslaagd dankzij jullie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel
Wat een goed nieuws, top. En bedankt voor de update!
Pagina: 1