Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkrocker
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:06

Punkrocker

Mostly harmless

Topicstarter
Zie topic titel ;)

Voor dit OS van de TV zijn diverse apps beschikbaar. Vooraf geïnstalleerd staan er o.a. Netflix en Prime Video op.
Die werken voldoende voor ons. Beetje traag, vooral Prime, maar dat is niet erg.

Maar we hebben ook een HBO account en om daar iets van te kijken moeten we elke keer de laptop aanslingeren en op de HDMI van de TV aansluiten. Want geen Saphi app voor HBO.

Ik heb een beetje rond gekeken op het grote weidse web en vrees dat ik een apparaat erbij moet kopen.

Nvidia Shield wordt overal aangeraden maar is voor mij nogal een overkill: Ik game niet.
Ik heb ook geen Apple spul dus Apple TV valt ook af.

Welke mediaspeler raden jullie me aan? We hebben geen giga groot 4K scherm, 4K is voor ons dus ook overkill. Google Chromecast?

Of weet iemand hier hoe ik naar mijn TV kan casten vanaf bijvoorbeeld de app op mijn mobieltje? 8)

"What do you get if you multiply six by nine..."

Beste antwoord (via Punkrocker op 04-05-2024 18:13)

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Chromecast HD met Google TV is ook maar iets van 40 euro, gewoon met een ab, geen geklooi met je telefoon.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Nu online
Chromecast is perfect, kan ook de ultra tweedehands kopen. Vaak staan die voor 30 euro, omdat je ze voor 29 kon kopen icm stadia.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +3 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Chromecast HD met Google TV is ook maar iets van 40 euro, gewoon met een ab, geen geklooi met je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkrocker
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:06

Punkrocker

Mostly harmless

Topicstarter
hcQd schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 15:23:
Oh ja, dat is wel handig ja een ab (y)

"What do you get if you multiply six by nine..."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• n8tur3
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-07 19:45
Voordeel van een chromecast TV, dat je er nagenoeg dezelfde apps als op een Android telefoon erop kunt zetten. Ter verduidelijking, Prime is dan 2-3 maal sneller dan op je TV (vergeleken met een oud kastje van KPN) en alle streaming apps zijn beschikbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Overigens is een Shield TV geen overkill voor enkel mediagebruik vind ik. Lekker vlot, doet het altijd en mijn vrouw en kinderen bedienen het met gemak :) Beste aankoop in jaren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 91634

Chromecast 4k versie is trouwens regelmatig voor 50 euro te koop bij ibood.
En met de kortingcode WELKOMTERUG kom je zelfs uit op 42,50.

Lijk mij een nobrainer.

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 91634 op 19-05-2024 00:00 ]

Pagina: 1