windows + office licentie : 1 x en geen online activatie

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert.hist
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 14-04 20:35
Mijn vraag

ik ben op zoek naar een windows besturingssyteem en een office versie die je met een productcode kan activeren en daarna nooit nog iets hoeft te doen. ook niet online komen om die activatie levendig te houden.

ik dacht een office 2019 te kopen, (geen 365) maar dan blijkt dat je toch nog regelmatig online moet komen om deze activatie levendig te houden; net hetzelfde met de windows ?

weet iemand een oplossing hiervoor. het gaat om legale windows en office software, die ik nog kan kopen.

zo niet zal ik mijn toevlucht moeten zoeken tot een oude windows 7, die ik zoveel jaren geleden heb gekocht, en een office 2013.

dank

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lelletje
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 03:15
Tegenwoordig wordt er meer en meer met subscriptions gewerkt, dus ik vrees dat je er niet aan ontkomt.

Voor 70 euro per jaar heb je al Office 365 Personal met storage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05:23
Je kan toch zowel office als windows via de telefoon activeren.

Als jij een air gap device wilt maken zonder internet dan is dat wel mogelijk volgens mij.
If you have problems activating online or don't have an internet connection, you can activate by phone. Follow the “Activate using an Internet Connection” method below to attempt via the internet.
Product activation for Windows – online & support telephone numbers - Microso...

[ Voor 111% gewijzigd door HKLM_ op 03-05-2024 16:44 ]

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-05 16:58
En volgens mij is de activatie maar eenmalig en hoef je niet regelmatig online te komen om deze te vernieuwen, of zoiets dergelijks.
Wel handig om af en toe online te komen en wat updates binnen te halen, natuurlijk.

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert.hist
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 14-04 20:35
@hklm;
had gelezen dat per telefoon activeren enkel ging voor "Volume licensed versions" . dit is niet wat ik als particulier heb.

iemand nog een idee, waarbij ik NIET online moet komen (er is geen internet, dus updates enzo zijn niet belangrijk, als ook GEEN 70 euro per jaar moet betalen voor iets wat niet nodig is.

dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:38

nelizmastr

Goed wies kapot

Ja. Openoffice of Libreoffice. De voornaamste reden om MS Office te hebben is tegenwoordig niet meer de programma’s zelf maar de online functies met onedrive en databases. Je kunt waarschijnlijk prima draaien op de open versies.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nijn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:40
geert.hist schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 17:01:
@hklm;
had gelezen dat per telefoon activeren enkel ging voor "Volume licensed versions" . dit is niet wat ik als particulier heb.

iemand nog een idee, waarbij ik NIET online moet komen (er is geen internet, dus updates enzo zijn niet belangrijk, als ook GEEN 70 euro per jaar moet betalen voor iets wat niet nodig is.

dank
Dan zijn de oude versies die je al opnoemde je enige optie. Je wil specifiek twee Microsoft producten hebben. Microsoft bied de moderne versies van deze producten enkel nog aan met reguliere heractivatie. De enige weg daaromheen zijn specifieke afspraken die Microsoft enkel maakt in het geval van volume licensing.

Binnen de open-source productcatalogus zou je e.e.a. wel kunnen vinden. Maar bij Microsoft niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Er zijn voor zowel Windows als Office licenties die je 'by phone' activeert. Je kunt dus "gewoon" Windows 11 en Office 2021 scoren en die vervolgens per telefoon activeren, daar is géén volume license key voor nodig.
Pagina: 1