HP Slimline Desktop - 290-p0810nd

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArtX
  • Registratie: Mei 2024
  • Laatst online: 10-09 21:44
Mijn vraag
Hallo,
Sinds een paar weken heb ik probleem met opstarten en afsluiten van de pc. Elke keer krijg ik blauwe scherm zie foto , en dan gaat hij 2x opnieuw opstarten en dan kom ik pas op vergrendeling scherm , kan inloggen en ben weer binnen. Als ik wil afsluiten dan start pc gelijk weer op , die sluit ook niet echt af maar maakt alleen geluid als die gaat afsluiten en dan kom ik gelijk bij inlogscherm uit. Momenteel moet ik pc dus handmatig uitzetten door aan/uit knop inhouden. Computer is naar mijn weten voor 100% geupdate op alle software en drivers , die ik via HP assistant kan downloaden en installeren als ze beschikbaar zijn. Verder kan ik alle functies gebruiken en merk niets van dat hij vast loopt of blijft hangen etc ,geen probleem met videos , games , muziek.
Iemand idee hoe dit op te lossen is of waar het zou aan kunnen liggen?
Had navraag gedaan bij een pc reparateur hij denkt dat zal nieuwe harde schijf in moeten , maar voordat ik laat dingen onnodig vervangen wil ik kijken of het zelf op te lossen is.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 11 home
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CTp65U1V4eriwAxPYVz6bNYwfYc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/eN91D5ouBYKUl5oqr8bHUI5a.jpg?f=user_large

[ Voor 8% gewijzigd door ArtX op 03-05-2024 16:29 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LievenD
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:20
Als ik surf naar de link uit je afbeelding, krijg ik volgende informatie:
Volg deze procedure om de fout 500, 501, 502 CMOS of BIOS op te lossen.
1. Start de computer op.
  • Als de pc opstart met het Windows-bureaublad, downloadt en installeert u het recentste BIOS voor de computer.
  • Als de pc niet opstart naar het Windows-bureaublad, gebruikt u een USB-herstelstation om het BIOS te herstellen.
2. Als het herstellen van het BIOS niet werkt neem dan contact op met HP Klantenondersteuning.
Ga naar voor meer informatie.
Het lijkt er dus op dat het niets te maken heeft met de harde schijf.