Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarchelV
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-04 12:54
Ik heb een Samsung Tab A7 Lite met 32GB opslag, omdat dit al snel vol is heb ik er een SD kaart bij gekocht met het idee deze te gebruiken als extra opslag voor apps ed.
Voorheen, bij oudere modellen tablets en telefoons was dit mogelijk, of direct via het formateren (formateren als interne opslag) of via diverse apps (app2SD bijvoorbeeld).

Nu las ik dat in de latere versies van Android de optie om een SD kaart als interne opslag te formateren uitgeschakeld is, deze optie kan ik daarom ook niet vinden.
Via een externe app zijn er slechts een paar programma's die deels op de SD kaart gezet kunnen worden.

Ook heb ik de tool "AFFTISS" geprobeerd. Ondanks dat de tablet in USB Debugging mode staag geeft deze de foutmelding dat er geen apparaat gevonden kan worden.

Weet iemand een manier om dit toch werkend te krijgen?

Het gaat mij er vooral om dat ik TomTom Go met alle kaarten vanaf de SD kaart kan gebruiken, dit omdat er geen genoeg vrije ruimte op de tablet zelf is.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
Als het goed is kun je dit nog activeren in de ontwikkelaarsopties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarchelV
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-04 12:54
RepareerDroid schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 16:18:
Als het goed is kun je dit nog activeren in de ontwikkelaarsopties.
Heb ik aangezet maar nog steeds kan ik slechts een handjevol apps (deels) op de SD kaart zetten.