Coolblue strategie

Pagina: 1
Acties:
  • 926 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansw1
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20:39
Beste , het valt mij op dat je op de website van Coolblue vaak ziet dat een product in het midden klassement
niet leverbaar is en dan als alternatief een veel duurder model wordt aanbevolen die wel in voorraad zijn .
Het product is bij de concurrent vaak wel voorradig .
Het begint te lijken op een verkoopstrategie net zoals bij de autodealers de goedkoopste uitvoering is nooit voorradig of lange levertijd .

Mvg Hans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:33

greatgonzo

schit-te-rend!

misschien melden bij CB??

Ik zie niet in dat tweakers hier veel mee kan... je zou een shopreview kunnen plaatsen natuurlijk als je ervaring ermee hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06:45
tja het zou kunnen of je merkt dat middan klassement niet erg in trek is waarbij mensen die weinig/tot geen geld hebben bij de goedkoopste uitkomen en de mensen met geld vaak een stuk meer geld hebben en daarom bij het duurdere segment kunnen shoppen. zie je vaak bij winkel die zich in het midden segment bevinden als het economisch wat minder gaat zijn die vaak als eerste de sjaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:39
Voorbeelden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Peer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:43

de Peer

under peer review

Tsja Coolbue is geen stichting he, ze willen ook centjes verdienen...

Mij valt op dat in de supermarkt de goedkope producten op het onderste schap liggen en de duurdere/premium artikelen op ooghoogte. Dit begint een beetje op een verkoopstrategie te lijken!

[ Voor 16% gewijzigd door de Peer op 03-05-2024 15:15 ]

20600 Wp, Atlantic Explorer V3, 3x Daikin airco, Opel Ampera-e, VW ID3, Gasloos sinds 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ik mis een beetje het doel van dit topic. Ik doe dit topic dan ook op slot.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.