Ik ben op het moment bezig een interface printje te ontwikkelen voor een HD47780 lcd scherm. Het printje heeft onderandere een pinheader voor de parallel aansluiting en een dimmer functie (dus de backlit heeft een uitstand, gedimt en helder). Ik zit er over te denken om deze aan te gaan bieden voor anderen die ook een lcd willen kunnen aansluiten, maar niet met de ellende willen zitten, van zelf een printje moeten maken, met alle mogelijke dingen die daarbij fout kunnen gaan (ik heb zelf zo al 1 lcd kapot zien gaan...
)
Een tweede functie die op het printje gebouwd kan worden is een Universal Infrared Reciever, zodat je je pc kan bedienen met een Infrarood AB.
De bedoeling is dat ik dan (indien gewenst) het printje plus alle onderdelen (ex lcd, inc geprogrameerd ICtje, nodig voor de UIR) ga leveneren.
Ik wil alleen voor de tijd weten of er voldoende vraag naar zoiets is.
Misschien, als de vraag groot genoeg is (zeg +50), dat ik ook ga besluiten om de lcd's van EIO.com te gaan leveren, het wordt voor mij dan namelijk mogelijk om in bulk te bestellen, wat de prijs behoorlijk zal drukken.
Voor de mensen die interesse hebben, pleaz mail naar
LCD@groovy.myweb.nl
Een tweede functie die op het printje gebouwd kan worden is een Universal Infrared Reciever, zodat je je pc kan bedienen met een Infrarood AB.
De bedoeling is dat ik dan (indien gewenst) het printje plus alle onderdelen (ex lcd, inc geprogrameerd ICtje, nodig voor de UIR) ga leveneren.
Ik wil alleen voor de tijd weten of er voldoende vraag naar zoiets is.
Misschien, als de vraag groot genoeg is (zeg +50), dat ik ook ga besluiten om de lcd's van EIO.com te gaan leveren, het wordt voor mij dan namelijk mogelijk om in bulk te bestellen, wat de prijs behoorlijk zal drukken.
Voor de mensen die interesse hebben, pleaz mail naar
LCD@groovy.myweb.nl
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier