Ha Tweakers,
Ik heb de afgelopen 10 jaar inmiddels 3 auto's versleten en daarbij berekend dat het me gemiddeld €320,- per maand gekost heeft. Terwijl het telkens laag/midden segment occassions waren van +-10 jaar oud.
Uiteindelijk komt dat door mij; ik zeg te snel ja bij onderhoudsadvies, ik onderhandel niet bij aankoop van een auto en ik zeg ook te snel ja bij een inruilvoorstel.
Het is niet mijn feestje, dus geen zin in dat hele circus weer.
Zodoende; Ik ben op zoek naar een private lease auto!
Want voor een relatief kleine meerprijs, geeft het mij een stuk minder zorgen.
Mijn wensen:
Formaat:
Als het maar een beetje leuk oogt. Dus geen upjes, i10s, mag wel echt een auto zijn.
Alles wat ongeveer een Corsa, 1 serie, C3 is. Gewoon "oke" en "normaal"
Power
Het liefst in de 100-150 PK range. Meer is beter, maar niet realistisch.
Kilometers:
10.000 per jaar (Realistisch +-7000)
Opties:
Niet veel nodig, op z'n minst een achteruitrijcamera en fatsoenlijke speakers.
E.v.t. een parkeersensor kan ook.
Transmissie:
Liefst automaat, schakel is geen probleem, heb ik nu ook.
Brandstof:
Benzine - Geen laadpalen in omgeving van mijn huis.
Aanschaf eigen laadpaal is duur.
Sta er wel voor open; maar rijden
Budget:
€375(+-)
Contract:
Voorkeur 24mnd/36mnd - 48mnd optie, langer niet.
Voorkeur voor flexibel contract na X maand maandelijks opzegbaar.
—-
Wat heb je zelf al gevonden?
In ieder geval de huidige E-C4 aanbieding, maar met 200-250km realistische radius en het zoeken naar laadplaatsen, die tegenwoordig erg duur zijn, vind ik wel spannend. Ik heb wat C3'tjes gezien maar die waren allemaal maar voor 12 maanden, dat vind ik dan weer een te korte termijn.
Wat wil je van ons?
Ik hoor graag welke auto modellen een beetje binnen mijn criteria vallen, dan ga ik daar verder op zoeken.
Ook hoor ik graag welke auto-zaken ik in de gaten moet houden voor scherpe lease-deals. Of als er huidige aanbiedingen zijn, hoor ik die graag.
Enorm bedankt alvast!
Ik heb de afgelopen 10 jaar inmiddels 3 auto's versleten en daarbij berekend dat het me gemiddeld €320,- per maand gekost heeft. Terwijl het telkens laag/midden segment occassions waren van +-10 jaar oud.
Uiteindelijk komt dat door mij; ik zeg te snel ja bij onderhoudsadvies, ik onderhandel niet bij aankoop van een auto en ik zeg ook te snel ja bij een inruilvoorstel.
Het is niet mijn feestje, dus geen zin in dat hele circus weer.
Zodoende; Ik ben op zoek naar een private lease auto!
Want voor een relatief kleine meerprijs, geeft het mij een stuk minder zorgen.
Mijn wensen:
Formaat:
Als het maar een beetje leuk oogt. Dus geen upjes, i10s, mag wel echt een auto zijn.
Alles wat ongeveer een Corsa, 1 serie, C3 is. Gewoon "oke" en "normaal"
Power
Het liefst in de 100-150 PK range. Meer is beter, maar niet realistisch.
Kilometers:
10.000 per jaar (Realistisch +-7000)
Opties:
Niet veel nodig, op z'n minst een achteruitrijcamera en fatsoenlijke speakers.
E.v.t. een parkeersensor kan ook.
Transmissie:
Liefst automaat, schakel is geen probleem, heb ik nu ook.
Brandstof:
Benzine - Geen laadpalen in omgeving van mijn huis.
Aanschaf eigen laadpaal is duur.
Sta er wel voor open; maar rijden
Budget:
€375(+-)
Contract:
Voorkeur 24mnd/36mnd - 48mnd optie, langer niet.
Voorkeur voor flexibel contract na X maand maandelijks opzegbaar.
—-
Wat heb je zelf al gevonden?
In ieder geval de huidige E-C4 aanbieding, maar met 200-250km realistische radius en het zoeken naar laadplaatsen, die tegenwoordig erg duur zijn, vind ik wel spannend. Ik heb wat C3'tjes gezien maar die waren allemaal maar voor 12 maanden, dat vind ik dan weer een te korte termijn.
Wat wil je van ons?
Ik hoor graag welke auto modellen een beetje binnen mijn criteria vallen, dan ga ik daar verder op zoeken.
Ook hoor ik graag welke auto-zaken ik in de gaten moet houden voor scherpe lease-deals. Of als er huidige aanbiedingen zijn, hoor ik die graag.
Enorm bedankt alvast!