Toon posts:

Hoe is dit modelijk?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

Een tijd geleden had ik mijn hele geforce sdr getweaked, en kreeg toen een score van 1960 met 3d Mark 2001 volgens mij met de detonator 12.90 drivers.

Maar daarna andere drivers geinstalleerd, om te kijken hoe die het deden; een stuk langzamer dus.

Nu heb ik de 12.90 drivers weer geinstalleerd volgens de procedure met de detonator destroyer ap.

Maar nu opeens kan ik Side Band Addressing niet meer veranderen met NV max, terwijl die wel supported is bij mijn mainboard (info van Sisoft Sandra 2001).

Verder krijg ik niet meer die hoge score.

Kan iemand mij helpen?

• IMWezel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-05-2025

IMWezel

Weet (gelukkig) niet alles

mischien een beetje onhandig maar die score waar je het over had. waar staat die voor en hoe kan ik dat bij mij controleren.

(ik heb zo'n rare neiging om alles wat maar in een eenheid is te bepalen op mijn eige comp ook te controleren)

Honda Accord Aerodeck 2.0i 12V

• FoxzMan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-03 20:35
Op zondag 09 september 2001 21:56 schreef IMWezel het volgende:
mischien een beetje onhandig maar die score waar je het over had. waar staat die voor en hoe kan ik dat bij mij controleren.
Met het programma 3D Mark 200x kun je je systeem testen op performance.

Download het programma van Download.com en draai het. Kun je je eigen performance testen.

-

Verwijderd

Op zondag 09 september 2001 21:56 schreef IMWezel het volgende:

(ik heb zo'n rare neiging om alles wat maar in een eenheid is te bepalen op mijn eige comp ook te controleren)
Je hebt zojuist de bestaansreden van de Tweaker gedefineerd :)

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 11:09

Acid_Burn

uhuh

Op zondag 09 september 2001 22:24 schreef FoxzMan het volgende:

[..]

Met het programma 3D Mark 200x kun je je systeem testen op performance.

Download het programma van Download.com en draai het. Kun je je eigen performance testen.
waarom niet van de madonion site?
http://gamershq.madonion.com/

die maken het tenslotte ;)

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site