Ik zoek een?
65 inch tv
Wat is je budget?
Idealiter EUR 2000, inclusief soundbar (wel enige flexibiliteit met budget)
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voornamelijk series/films kijken, heel misschien af en toe gamen (Nintendo switch) maar dat speelt eigenlijk niet mee bij het maken van een keuze. We willen een tv kopen die goed is voor de komende jaren.
Wat heb je zelf al gevonden?
Voornamelijk consumentenbod en Rtings gebruikt voor onderzoek doen. Ik twijfel tussen een OLED vs LCD.
Voor OLED de twijfel ik tussen Samsung s90c & LG b3/c3.
Voor LCD twijfel ik tussen Samsung qn90c & sony x90l/x95l
Uiteraard sta ik open voor andere aanraders.
Wb de soundbar zat ik te denken aan de Samsung q800c ingeval van een Samsung merk tv. Nog niet verder gezocht.
Welke vragen heb je hier nog over?
In eerste instantie had ik mijn zinnen gezet op een OLED tv. Echter, wij zijn net verhuisd en op de plek waar de tv komt te staan is er direct zonlicht van ong 9.00u - 10.30/11.00u. Op dit moment nog geen gordijnen voor het raam en weet ook niet of we dat gaan doen. Ik las hier op Tweakers over het inbrandingsrisico voor OLED tvs, dus derhalve ook naar LCD tvs gaan kijken. Zie hieronder. Wat raden jullie aan?
We gaan de tv niet bevestigen aan de muur.
65 inch tv
Wat is je budget?
Idealiter EUR 2000, inclusief soundbar (wel enige flexibiliteit met budget)
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voornamelijk series/films kijken, heel misschien af en toe gamen (Nintendo switch) maar dat speelt eigenlijk niet mee bij het maken van een keuze. We willen een tv kopen die goed is voor de komende jaren.
Wat heb je zelf al gevonden?
Voornamelijk consumentenbod en Rtings gebruikt voor onderzoek doen. Ik twijfel tussen een OLED vs LCD.
Voor OLED de twijfel ik tussen Samsung s90c & LG b3/c3.
Voor LCD twijfel ik tussen Samsung qn90c & sony x90l/x95l
Uiteraard sta ik open voor andere aanraders.
Wb de soundbar zat ik te denken aan de Samsung q800c ingeval van een Samsung merk tv. Nog niet verder gezocht.
Welke vragen heb je hier nog over?
In eerste instantie had ik mijn zinnen gezet op een OLED tv. Echter, wij zijn net verhuisd en op de plek waar de tv komt te staan is er direct zonlicht van ong 9.00u - 10.30/11.00u. Op dit moment nog geen gordijnen voor het raam en weet ook niet of we dat gaan doen. Ik las hier op Tweakers over het inbrandingsrisico voor OLED tvs, dus derhalve ook naar LCD tvs gaan kijken. Zie hieronder. Wat raden jullie aan?
We gaan de tv niet bevestigen aan de muur.
:strip_exif()/f/image/moHaPdEAGEd8DF97pXuWkUvO.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 5% gewijzigd door Yrkh88 op 03-05-2024 10:28 ]