Webhosting en eigen domeinen koppelen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• genesisfm
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:54
Beste,

Ik heb diverse domeinen bij verschillende bedrijven geregistreerd staan (omdat er niet een is die alles voordelig aanbied). Nu zoek ik een betaalbare webhoster + email die de service bied waar ik externe externe domeinen aan kan koppelen.
Op dit moment heb ik strato geprobeerd maar hier is het niet mogelijk om een externe domein te koppelen aan hun webhosting pakket.

Kunnen jullie tips geven waar ik deze wel kan vinden ?

Alvast bedankt
Groet Robert

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yariva
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21:09

Yariva

Moderator Internet & Netwerken

Power to the people!

Defineer koppelen. Bedoel je DNS records aanpassen of daadwerkelijk iets van proxy forwarding met nginx of...?

Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Zover ik weet heeft mijn.host die optie bij de webhosting. Kun je hosting afnemen zonder daar een domein te hebben.

Geen idee hoe je wilt koppelen. Meest handige is de nameservers van mijn.host gebruiken dan regel je het enigszins centraal.

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• genesisfm
Yariva schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 10:26:
Defineer koppelen. Bedoel je DNS records aanpassen of daadwerkelijk iets van proxy forwarding met nginx of...?
Ik heb mijn domeinnamen bij host A en webhosting bij host B en ik wil de NS servers van host B gaan gebruiken zodat host A en B zorgen voor een werkende website + email.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• genesisfm
RobbyTown schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 10:43:
Zover ik weet heeft mijn.host die optie bij de webhosting. Kun je hosting afnemen zonder daar een domein te hebben.

Geen idee hoe je wilt koppelen. Meest handige is de nameservers van mijn.host gebruiken dan regel je het enigszins centraal.
Deze kwam ik inderdaad ook tegen, nu weet ik niet of er nog meerdere (lees goedkopere) hosters zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Geen idee waar je precies naar opzoek bent. Hangt vaak af van hoeveel opslag en aantal websites je wilt.

Als je weinig opslag nodig hebt en aantal websites wilt hosten: https://www.123-webhost.nl/multi-websitehosting.php dat is denk ik de scherpste prijs die er is (goedkoper dan die ken ik zelf niet).

weboke.nl (goedkoop maar bij meer opslag en meer websites schiet de prijs omhoog)
vimexx.nl (geen ervaring mee)
cloud86.io (bij webhosting geen ipv6 als je daar waarde aan hecht)

Op CPU en RAM niet blind op staren, dat wil niets zeggen ben ik zelf wel achter gekomen.

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• genesisfm
Qua hosting mag het eenvoudig zijn (place holder), mail is leuk als ik 5 mail adressen kan aanmaken met catch all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre_J
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-10 16:14
mxroute voor je mail (daar is de BlackFriday deal nog steeds actief).
Kan je ongelimiteerde domeinen en mailadressen aanmaken (wel in de USA)

Hosting ; mits je een thuis machientje hebt ; Cloudflare....(tunnel) ; kost niks en je hebt alleen een place holder nodig.
Pagina: 1